پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۱۳۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم در خصوص ابطال انتخابات نشریات برخی از دانشگاه‌ها و عدم حضور آن‌ها در گردهمایی نهایی نشریات دانشجویی توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال:معاون فرهنگی وزیر علوم در خصوص ابطال انتخابات نشریات برخی از دانشگاه‌ها و عدم حضور آن‌ها در گردهمایی نهایی نشریات دانشجویی توضیحاتی ارائه کرد.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم در خصوص نتایج نهایی انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی گفت: پس از اینکه گزارش شورای نظارت را دریافت کردیم به بحث می‌گذاریم و اعلام نتایج آن دو حالت دارد اگر با وضعیتی که این انتخابات داشته ممکن است تایید شود و یا به تایید نرسد، اما بخشی اول انتخابات مورد تایید ماست و دو نفر دیگر به دلیل مساوی بودن تعداد آرای آن‌ها مشکلی در پایان انتخابات ایجاد شد که ممکن است بخش دوم آن باطل و مجددا انجام شود.

وی افزود: نسبت به انتخاباتی که برگزار شده دانشجویان نکاتی مطرح کردند که این نکات باید از هیئت نظارت گزارش داده شود و نتیجه نهایی اعلام شود تا زمانی که گزارش هیئت نظارت را بررسی نکنیم نمی‌توانیم نتایج قطعی را اعلام کنیم.

معاون فرهنگی وزیر علوم در خصوص باطل شدن انتخابات بخشی از دانشگاه‌ها گفت: وقتی که دانشگاه‌ها انتخابات برگزار می‌کنند گزارش آن‌ها به شورای مرکزی نظارت می‌آید بنابراین گزارشی که از دانشگاه‌ها ارسال می‌شود در این شورا بررسی می‌شود و این گزارش باید با جزئیات و زمان معین اعلام شود.

وی یادآور شد: گزارشی که اعلام می‌شود چند حالت دارد اول اینکه ممکن است دانشگاه اعلام کند که ما نشریه فعال نداریم بنابراین انتخابات برگزار نمی‌کنیم، اما برخی از دانشگاه‌ها در موعد مقرر نتایج و گزارش شان را اعلام نکردند که تا ۳۱ فروردین ماه مهلت داشتند این گزارش‌ها را به شورای نظارت مرکزی ارسال کنند، اما ارسال نشد.

غفاری ادامه داد: برخی از دانشگاه‌ها انتخابات برگزار کردند، اما به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه انتخابات آن‌ها پذیرفته نشده و حتی شورای نظارت توضیحات دوباره از دانشگاه‌ها درخواست کرد، اما توضیحات کفایت نکرد و نقص‌هایی در فرآیند برگزاری این انتخابات وجود داشته به همین دلیل تایید نشدند و امکان حضور در انتخابات پایانی را نداشتند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:22خرداد1398،کدخبر:770426،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین