پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۳۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۲
معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان پرورش کبک، بلدرچین، کل و بز و قوچ‌ومیش را جایگزین بسیار مناسبی برای گوشت گوسفند در سفره‌های مردم خواند و گفت: گوشت گراز مناسب ذائقه ایرانیان نبوده اما می‌تواند فرصتی مغتنم برای صادرات به کشورهای خواهان باشد .

شعارسال: «مهدی صفی‌خانی» ورود سرمایه گذار برای انجام طرح‌های محیط زیست را لازم خواند و یادآورشد: اداره حفاظت محیط‌زیست نسبت به جذب گردشکر و سرمایه بخش خصوصی زیرساخت‌های مناسبی را درنظر گرفته است .

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان تنوع سبد غذایی در حیات وحش همدان را یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای جذب سرمایه، اشتغال و افزایش صادرات شمرد و اظهار کرد: پرورش و تکثیر حیواناتی مانند کبک، بلدرچین، کل و بز و قوچ‌ومیش می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای گوشت گوسفند در سفره‌های مردم باشد همچنین گوشت برخی از حیوانات همانند گراز مناسب ذائقه ایرانیان نبوده اما می‌تواند فرصتی مغتنم برای صادرات به کشورهای خواهان باشد .

صفی‌خانی با تأکید براینکه در اختیار قرار دادن منبع غذایی جدید به واسطه پرورش و تکثیر قانونی بخش خصوصی با حمایت اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان فرصتی است که کمتر کسی به آن توجه داشته، عنوان کرد: اهمیت دادن به حیات وحش و به نوعی تنوع زیستی در راستای تأمین موادغذایی و صادرات به کشورهای مختلف از بزرگترین فرصت‌های اقتصادی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار:6 خرداد1398 ، کدخبر: 49475: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین