پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
مدیرکل هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: فرمانداری با مصوبه شورا درخصوص طرح «حیات شبانه» مخالفت کرده است و طرح دیگری را با عنوانی متفاوت در ماه مبارک رمضان به صورت آزمایشی اجرایی کرده ایم.

شعارسال: مدیرکل هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: فرمانداری با مصوبه شورا درخصوص طرح «حیات شبانه» مخالفت کرده است و طرح دیگری را با عنوانی متفاوت در ماه مبارک رمضان به صورت آزمایشی اجرایی کرده ایم.

مصطفی موسوی لاری افزود: فرمانداری تهران به دلیل مسائل امنیتی این طرح و اینکه همه ابعاد در آن دیده نشده است با مصوبه حیات شبانه مخالفت کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده طرحی با عنوان «حیات مدنی مردم تهران تا پاسی از شب» پیشنهاد و به صورت آزمایشی در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

مدیرکل هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه این طرح به صورت آزمایشی در پنج نقطه از شهر در حال اجرا است خاطرنشان کرد: مانند روال ماه مبارک رمضان در گذر‌های در نظر گرفته شده مغازه‌ها تا زمان سحر باز هستند.

به گفته وی این برنامه‌ها از سال‌های گذشته نیز در ماه رمضان وجود داشت، اما در این طرح شهرداری یکسری کمک‌های جانبی به منظور بیشتر زنده شدن و نظم دادن ارائه می‌کند و در صورت حصول دستاورد‌های خوب تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

موسوی لاری یادآور شد: در طرح حیات شبانه موضوع باز بودن خیابان‌ها و فعال بودن اصناف و مغازه‌ها مطرح بود در حالی که طرح فعلی به صورت کاملا برگزیده است که در گذشته نیز با مجوز‌های لازم این فعالیت‌ها جریان داشت، اما اکنون نگاه بیشتر به صورت «راسته ای» است.

وی با بیان اینکه فعالیت این گذر‌ها در ماه رمضان تا ساعت ۳ بامداد ادامه دارد اظهارداشت: ساعت ۲ بامداد برای فعالیت تا پایان فصل تابستان پیشنهاد شده که البته هنوز قطعی نیست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان نیوز ، تاریخ انتشار:11 خرداد 1398 ، کدخبر:20138 ،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین