پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
حمید قاسمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌شرقی از درخواست این اداره کل برای ممنوعیت صدور مجوز هرگونه قطع و حمل درختان باغی در چهار شهرستان استان خبر داد.
شعار سال :مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌شرقی از درخواست این اداره کل برای ممنوعیت صدور مجوز هرگونه قطع و حمل درختان باغی در چهار شهرستان استان خبر داد.

 حمید قاسمی اظهار داشت: با به فرارسیدن فصول رشد و بالندگی گونه‌های گیاهی در مناطق ارسباران و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از سازمان جهادکشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان طی نامه‌ای خواسته‌ایم از صدور هرگونه مجوز قطع و حمل درختان باغی در چهار شهرستان اهر،کلیبر، ورزقان و جلفا خودداری کنند.

وی افزود: متاسفانه صدور مجوز قطع و حمل درختان در این شهرستانها احتمال سو استفاده را افزایش می‌دهد و به این جهت از همکاران سازمان جهادکشاورزی و اداره کل منابع طبیعی درخواست کرده‌ایم با نظر به مواد 1،6 و 16 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و اقتضای حفاظت از مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و اکوسیستم حساس ارسبارانی از صدور هرگونه مجوز قطع و یا حمل درختان باغی در شهرستانهای مذکور خودداری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با تقدیر از حساسیت مردم، رسانه‌ها و تشکل‌های زیست محیطی استان گفت: با وجود محدودیت‌های موجود در مناطق چهارگانه  همکاران ما به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان از قطع هرگونه درخت در جنگل‌های ارسباران جلوگیری و با متخلفین به شدت برخورد می‌کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:13خرداد 1398،کدخبر:13980313000387،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین