پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
«زیبا عزیزی» به پاس تلاش‌های بی‌وقفه خود در هدایت و آموزش دانش‌آموزان دختر در مناطق روستایی، چهارمین زن موفق روستایی جهان در سال ۲۰۱۸ نام گرفت.
شعار سال:«زیبا عزیزی» به پاس تلاش‌های بی‌وقفه خود در هدایت و آموزش دانش‌آموزان دختر در مناطق روستایی، چهارمین زن موفق روستایی جهان در سال ۲۰۱۸ نام گرفت.

«زیبا عزیزی» آموزگار ۳۵ ساله جایزه خلاقیت زنان در زندگی روستایی را از بنیاد جهانی زنان به سبب تلاش‌های بی‌وقفه خود در هدایت و آموزش دانش‌آموزان به ویژه دختر در مناطق روستایی دریافت کرد و چهارمین زن موفق روستایی جهان در سال ۲۰۱۸ نام گرفت. او همچنین موجب افزایش آگاهی درباره موضوعاتی چون ازدواج کودکان در مناطق روستایی شده است؛ موضوعی که همچنان امری رایج در برخی از این مناطق است. بنا بر اعلام سایت بنیاد جهانی زنان (WWSF)، از جمله فعالیت‌های زیبا عزیزی که خود متولد روستای عزیزآباد شهرستان «قصرقند» استان سیستان و بلوچستان است می‌توان به توزیع امکانات آموزشی در چندین مدرسه، جمع‌آوری سرمایه و نظارت بر ساخت سرویس‌های بهداشتی در مناطق محروم و آموزش سوزن‌دوزی به عنوان یکی از صنایع دستی بافتی استان سیستان و بلوچستان به زنان تهی‌دست اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های این بانوی بلوج فیلم زیر را مشاهده کنید.


تعداد بازدید : 223


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:14خرداد1398،کدخبر:13980231000945،www.farsnews.com
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین