پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۲۱۲۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
نتایج نظرسنجی جدید نشان می‌دهد بیش از نیمی از دانشجویانی که به‌صورت آنلاین درس می‌خوانند، قصد تغییر شغل دارند.
شعار سال : از اجوکیشن دایو، نتایج بررسی‌های جدید حاکی از آن است که بخش عظیمی از افرادی که آموزش آنلاین را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند، تمایل به تغییر شغلشان دارند.

براساس آمارهای جدید، بیش از نیمی از متولدین نسل هزاره (متولدین شروع دهه ۶۰ تا آغاز دهه ۸۰) و یک سوم از نسل ایکس (متولدین دهه ۴۰ تا شروع دهه ۶۰) دانشجویان دوره‌های آنلاین تحصیلی هستند. باقی افرادی که به‌صورت آنلاین تحصیل می‌کنند نیز متعلق به نسل زد (متولدین دهه ۷۰ و ۸۰) و نسل بیبی بومر (یا کودکان نسل انفجار که در حد فاصل سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴ به دنیا آمده‌اند) هستند.

براساس نتایج نظرسنجی سالانه مؤسسه تحقیقاتی آموزشی هاوس، ۵۳ درصد از دانشجویانی که در دوره‌های آنلاین تحصیلی درس می‌خوانند به دنبال تغییر شغل هستند. ۱۸ درصد از دانشجویان کالج‌های آنلاین نیز برای نخستین شغل حرفه‌ای خود آماده می‌شوند.

۸۳ درصد از دانشجویان فعلی و قبلی محصل در دوره‌های آنلاین بر این باور هستند که تحصیل به‌صورت آنلاین ارزش هزینه‌های آن را دارد. ۸۱ درصد از آنها نیز معتقدند فارغ‌التحصیل شدن با دانش و مهارت موردنیاز در بازار کار منجر به افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود.

میزان دانشجویان کارشناسی که کلاس‌های درس آنلاین را به کلاس‌های درس حضوری ترجیح می‌دهند از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بهبود یافته از ۴۳ درصد به ۵۲ درصد رسیده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1398 ، کدخبر:396647 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین