پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
مائوریستیو ساری» سرمربی تیم چلسی که گزارش ها از پیوستن قریب الوقوع وی به یوونتوس بر حکایت دارد، در صورتی که برای رفتن به تورین مصمم باشد، باید نوع پوشش خود را در محوطه فنی سری آ به شکلی بنیادی تغییر دهد

«شعارسال:مائوریستیو ساری» سرمربی تیم چلسی که گزارش ها از پیوستن قریب الوقوع وی به یوونتوس بر حکایت دارد، در صورتی که برای رفتن به تورین مصمم باشد، باید نوع پوشش خود را در محوطه فنی سری آ به شکلی بنیادی تغییر دهد.

 براساس گزارش رسانه های ایتالیایی انتظار می رود ساری طی چند هفته آینده روی نیمکت بانوی پیر بنشیند و این اتفاق در حالی رخ می دهد که تنها یک سال بیشتر از حضور وی در استمفورد بریج نمی گذرد.

مرد ۶۰ ساله تفرقه انداز ایتالیایی از جلب حمایت هواداران آبی های لندن ناکام ماند اما لیگ اروپا را فتح کرد؛ جامی که نخستین افتخار دوران ۲۹ ساله حرفه ای وی به عنوان سرمربی محسوب می شود؛ علاوه بر این او موفق شد تا آبی های غرب لندن را به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره برساند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز برای آنان تثبیت کند.

با این وجود، چلسی تمایل دارد تا سرمربی خود را از وظایفش در این باشگاه معاف کرده و با دریافت ۵ میلیون پوند به عنوان غرامت رضایتنامه جدایی وی را صادر کند؛ مبلغی که کمی دردسر ساز به نظر می رسد.

اما فارغ از این مسائل، ساری به خاطر تمایزهای عجیب و غریبش در محوطه فنی فوتبال انگلیس شهرتی برای خود دست و پا کرده است؛ تمایزهایی از جویدن آادمس به عنوان جایگزینی برای سیگار گرفته تا پوشیدن گرمکن ورزشی بدون کوچکترین توجه به موقعیت!

در حقیقت مرد سنتی ایتالیایی حتی در فینال لیگ اروپا در باکوی آذربایجان باز هم با گرمکن ورزشی در محوطه فنی ظاهر شد و پس از اتمام دیدار، با برگزاری جشن سیگار به همراه اعضای کادر فنی خود، به معنای واقعی کلمه عطش سیگار کشیدن خود را سیراب کرد.

اما تعداد زیادی از رسانه های ایتالیا مدعی هستند که ساری در صورتی که بخواهد به یوونتوس ملحق شود باید عادت های خود را ترک کند چرا که سری آ ایتالیا سیاست های سختگیرانه ای را در خصوص نوع پوشش سرمربی ها در کنار زمین اتخاذ می کند.

به عبارت دیگر، سرمربی های یوونتوس به پوشیدن کت و شلوار و کراوات مشهورند و این خواسته خود را در مذاکرات با ساری در میان گذاشته اند.

با این وجود، ساری در مصاحبه ای با «ونیتی فر» نسبت به آرام کردن وسواس های بانوی پیر ابراز علاه کرد و اظهار داشت: اگر باشگاه بخواهد که جور دیگری لباس بپوشم آن را می پذیرم؛ از دیدن برخی از همکاران جوانم با کراوات در پرایماورا (لیگ جوانان ایتالیا) احساس خوبی دارم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اصناف ، تاریخ انتشار20خرداد 98، کدخبر: 173752، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین