پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
اگر تیم ملی والیبال کشورمان در دو هفته پیش‌رو بتواند ۱۰ امتیاز کسب کند، یعنی در سه یا چهار بازی پیروز میدان شود آن وقت می‌تواند به فینال لیگ ملت‌ها صعود کند.
شعارسال: تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم و چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال باید در دو شهر ارومیه و اردبیل به مصاف حریفان خود برود.

ملی‌پوشان ایران باید در دو هفته آینده ۱۰ امتیاز به دست بیاورند به این صورت که آنها در سه یا چهار بازی پیروز میدان شوند تا در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال که به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود، دیدار ملی‌پوشان والیبال به نوعی تدارکاتی محسوب می‌شود و با همین امتیازات می‌توانند به دور بعد رقابت‌ها که حضور در فینال است راه پیدا کنند.

اگر شاگردان کولاکوویچ بتوانند در سه یا چهار بازی هفته سوم و چهارم به پیروزی برسند و جمع امتیازات را در این دو هفته به عدد ۱۰ برسانند می‌تواند حضور در فینال را پس از ۶ سال تجربه کنند.

با صعود ایران به مرحله فینال همانطور که گفته شد هفته پایانی که به میزبانی بلغارستان است، برای شاگردان کولاکوویچ تدارکاتی محسوب می‌شود و کادر فنی می‌تواند به بازیکنان جوان برای حضور در این سه دیدار میدان بدهد. با توجه به اینکه امسال تیم ملی والیبال کشورمان از همان هفته ابتدایی شروع خوبی داشت و توانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد بنابراین شانس صعودش به مرحله فینال بالا رفت و سرمربی تیم ملی هم برای اینکه این شانس صعود به فینال را از دست ندهد، بازیکنان باتجربه را به میدان می‌فرستاد.

با توجه به اینکه امسال سال منتهی به المپیک است و بعد از لیگ ملت‌ها، تیم‌های والیبال دنیا برای کسب سهمیه المپیک مقابل هم قرار می‌گیرند از همین روی صعود ایران به مرحله فینال این رقابت‌ها می‌تواند نشان دهد که والیبال ایران حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند حریف جدی برای مدعیان باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 ، کدخبر: 398093 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
توانایی های این تیم کم نیست و میتونه از پس حریفان بربیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین