پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
تیم ملی والیبال، یک روز بعداز ورود به تهران راهی ارومیه شد و امروز هم تنها تمرین قبل از بازی اول برابر کانادا را در سالن غدیر انجام داد.تیم ششم جدول رده بندی که از میزبانی هفته دوم دو برد برابر استرالیا و آلمان و یک باخت مقابل صربستان گرفت.
شعار سال: تیم ملی والیبال، یک روز بعداز ورود به تهران راهی ارومیه شد و امروز هم تنها تمرین قبل از بازی اول برابر کانادا را در سالن غدیر انجام داد.تیم ششم جدول رده بندی که از میزبانی هفته دوم دو برد برابر استرالیا و آلمان و یک باخت مقابل صربستان گرفت.

هفته سوم لیگ ملتهای والیبال برای ایران با حاشیه های ریز و درشت شروع می شود. تیم ملی والیبال با  درخشش در دو هفته اول و دومی جدول رده بندی لیگ ملتها به تهران برگشت تا از فردا در ارومیه میزبان  سه تیم کانادا ، لهستان و روسیه باشد.هفته ای سخت با بازیهایی نفسگیر. تا حدی که امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال می گوید:« این هفته ،هفته خیلی سختی برای تیم ملی است. چرا که بچه های ما اهل ارومیه هستند و جوان ،ممکن است  تمرکز لازم را در بازی برابر حریفان قدرتمند نداشته باشند.» تیم ملی والیبال ،یک روز بعداز ورود به تهران راهی ارومیه شد و امروز هم تنها تمرین قبل از بازی اول برابر کانادا را در سالن غدیر انجام داد.تیم ششم جدول رده بندی که از میزبانی هفته دوم دو برد برابر استرالیا و آلمان و یک باخت مقابل صربستان گرفت. اما جدای از بازیهای سخت ، زیبا و دیدنی تیم ملی برابر حریفانش. حاشیه های این هفته اما قبل از شروع بازیها به راه افتاده است.
۱
شاید اولین حاشیه را میهاوو کوبیاک کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به راه انداخت.آن هم با حرفهای توهین آمیزش علیه ایرانی ها. مصاحبه ای که حمایت پدرش را هم درپی داشت و البته واکنش فدراسیون ایران و لهستان را. فدراسیون ایران در نامه ای به fivb و شکایت از کوبیاک ، خواست تا او از ایرانی ها عذرخواهی کند. فدراسیون لهستان هم با زرنگی خاص قبل از واکنش fivb ۶ جلسه او را محروم کرد، ۶ جلسه ای که از قبل خود کوبیاک گفته بود بازی نمی کند. با حکم fivb قرار شد شنبه قبل از بازی ایران و لهستان نامه عذرخواهی کوبیاک از ایرانی ها خوانده شود.هرچند هاینن سرمربی لهستان معتقد است شاید این اتفاق نیفتد.

۲
این روزها عکاسان تخصصی والیبال از بی تفاوتی  فدراسیون والیبال برای دفاع از حقشان شاکی هستند. در حالی که معمولا fivb  انتخاب عکاس برای پوشش تصویری رقابتهای لیگ ملتها  در سایتش را به میزبان می سپارد اما این بار حرف از تحمیل یک عکاس به ایران است. میلاد پیامی که عکاس تخصصی بسکتبال است، همین مساله عکاسان تخصصی والیبال را که حتی تجربه عکاسی در المپیک و دوره های قبل لیگ ملتها را داشته اند شاکی کرده. با این حال داوری سرپرست فدراسیون می گوید:«fivb ایمیل داده که باید میلاد پیامی عکاس باشد و دلایل ما هم انها را قانع نکرد.»

۳
همیشه با نزدیکی به لیگ ملتها دوباره حرف از حضور بانوان در سالن ها برای تماشای بازیها سوژه می شود. سالهای قبل با میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری ازادی بانوان گزینشی بازیها را تماشا می کردند ،اما حالا حرف از فروش بلیت  در ارومیه به تماشاگران زن مثل مردان است.هرچند داوری امار دقیقی ندارد :«هنوز نتوانسته‌ام آمار بلیت‌های فروخته شده برای بانوان را ببینم اما ظرفیت کلی سالن ۴۶۰۰ صندلی است و با این شرایط طبیعی است  یک کف و سقف را برای بانوان هوادار در نظر بگیرند.»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:23خرداد1398،کدخبر:1269371،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
واقعا باید انقد که فوتبال بها میدن یک دومش رو به والیبال بها میداد که انقد خوش میدرخشن و کلی افتخار واسه کشورمون اوردن دسته همگیتون درد نکنه و همیشه موفق و سربلند باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین