پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
لیگ برتر والیبال بانوان در حالی از امروز آغاز می‌شود که پیش از این تیم توپکا به دلیل نقص مدارک کنار گذاشته شد، اما با دلایل نامشخصی در دقیقه ۹۰ مجوز حضور گرفت.در هفته‌های گذشته اما شرایط در لیگ برتر والیبال بانوان به گونه‌ دیگری رقم خورد. فریبا سلیمانی چند وقتی پیش به عنوان سرمربی تیم توپکا بابلسر انتخاب شد، انتخابی که حواشی زیادی به دنبال داشت، سلیمانی نام‌ آشنایی در والیبال بانوان است و سال‌ها سرپرستی تیم ملی بزرگسالان بانوان را برعهده داشت.

شعار سال: «قانون را فدای مصلحت نمی‌کنم» این نخستین جمله‌ای بود که صدیقه کعبی‌زاده نایب رئیس فدراسیون والیبال چندی پیش در رابطه با برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بانوان عنوان کرد.

این رقابت‌ها که از امروز آغاز می‌شود در ابتدا قرار بود با هشت تیم شروع به کار کند اما به دلیل اینکه دو تیم توپکا و نشاط مهر فارس مدارک خود را به موقع ارائه ندادند از لیگ برتر والیبال بانوان کنار گذاشته شدند و به این ترتیب لیگ والیبال بانوان با تیم‌های شهرداری مشهد، پیکان، کاسپین، ذوب آهن اصفهان، شهرداری سمنان و نامی‌نو اصفهان آغاز می‌شود.

در هفته‌های گذشته اما شرایط در لیگ برتر والیبال بانوان به گونه‌ دیگری رقم خورد. فریبا سلیمانی چند وقتی پیش به عنوان سرمربی تیم توپکا بابلسر انتخاب شد، انتخابی که حواشی زیادی به دنبال داشت، سلیمانی نام‌ آشنایی در والیبال بانوان است و سال‌ها سرپرستی تیم ملی بزرگسالان بانوان را برعهده داشت.

او در شرایطی هدایت این تیم را برعهده گرفت که این باشگاه شرایط خوبی برای حضور در لیگ برتر والیبال بانوان آماده نکرده بود و هر بار به بهانه‌های مختلف حضور این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گرفت و در نهایت ۱۳ آبان سلیمانی از قطع همکاری‌اش با این باشگاه خبر داد و البته در مصاحبه خودش عنوان کرده بود دست‌های پشت‌پرده در فدراسیون والیبال باعث تغییر مربی شده است.

در واقع گویا نایب رئیس فدراسیون والیبال در ارتباطی که با مدیرعامل باشگاه توپکا داشته است از آنها خواسته تا سرمربی تیم‌شان عوض شود، البته که نایب رئیس فدراسیون والیبال این ادعا را رد کرد و تأکید کرده است که این تیم به دلیل عدم ارسال مدارک از سوی مسئولان از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته شده است اما شواهد این‌طور نشان می‌دهد که انگار مشکل اصلی در تیم توپکا حضور سلیمانی بوده و حالا که او از این تیم رفته است این باشگاه مجوز حضور در رقابت‌های لیگ را به دست آورده است.

حالا سؤال اصلی این است که اگر نایب‌رئیس فدراسیون والیبال اعتقاد دارد اجرای قانون در اولویت است چرا تیمی که به دلیل نقص مدارک از لیگ کنار‌ گذاشته شده است باید دوباره برگردد؟! مگر همین تیم در وقت قانونی مدارک خود را ارائه داده است که حالا در دقیقه نود به لیگ اضافه شد.

این چرخش صد و هشتاد درجه‌ای نظر نایب رئیس فدراسیون والیبال و موافقت او برای حضور توپکا در لیگ برتر خیلی عجیب به نظر می‌رسد و عجیب‌تر اینکه این اتفاق در زمانی رخ داده است که سلیمانی دیگر سرمربی این تیم نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 24 آبان 97، کدخبر: 325834، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
س.ح75
این روزا دیگه قانون همه جا دور زده میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین