پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۵۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
نتیجه‌ دیدار تیم‌ ‌ملی والیبال بانوان امیدهای ایران با آذربایجان اشتباه اعلام شد!
شعار سال: به نقل از ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی والیبال بانوان امیدهای ایران در حال‌ حاضر در اردوی تدارکاتی اسلوونی به سر می برد. این تیم در چهارمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم‌ ‌ملی آذربایجان رفت.

اتفاق جالب اعلام نتیجه‌ این بازی این بود که شب گذشته فدراسیون والیبال این بازی را سه بر صفر به نفع ملی‌پوشان ایران اعلام کرد و حتی از آن به عنوان یک اتفاق بزرگ یاد کرد، اما صبح امروز (سه‌شنبه) فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نتیجه‌ این دیدار به اشتباه از سوی این فدراسیون اعلام شده است و در اصل تیم ملی ایران سه بر صفر بازنده این دیدار بوده است.

فدراسیون والیبال در این باره اعلام کرد: فدراسیون والیبال از اشتباه پیش آمده در اطلاع رسانی این مسابقه که به علت مشکلات ارتباطی و اینترنتی بوده است، از مخاطبان و جامعه بزرگ والیبال عذرخواهی به عمل می‌آورد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1396، کد مطلب: 93560، www.asrehamoon.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین