پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۵۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
رابطه‌بازان و مفسدان در آینده کشور هیچ جایی ندارند رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع شهدا، گفت: خون شهدا این نظام را تضمین کرده است، آینده از آنِ متقین است و پولداران و رابطه‌بازان و مستکبران و مفسدان در آینده هیچ جایی ندارند.
شعار سال:رابطه‌بازان و مفسدان در آینده کشور هیچ جایی ندارند رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع شهدا، گفت: خون شهدا این نظام را تضمین کرده است، آینده از آنِ متقین است و پولداران و رابطه‌بازان و مستکبران و مفسدان در آینده هیچ جایی ندارند.

آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه با حضور در مراسم تشییع پیکر 150 شهید دوران دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت و گفت: این جمعیت عظیم در این گرما برای احساس وظیفه و ادای تکلیف به کسانی که برای عزت و سربلندی این کشور رفته‌اند، آمدند.

وی با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) افزود: شهدای عالیقدر ما که اکنون در خدمت‌شان هستیم مظهر معرفت هستند و گوش شنوا لازم است تا سخن آنها را بشنود. شهدا همچنین مظهر تلاش برای خدا و اخلاص و عبودیت برای پروردگار بوده‌اند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در محضر شهدا باید درس خداشناسی بگیریم، گفت: آنها خوب شناختند که دین از آنها چه می‌خواهد و سخنان امام و ولی را خوب شنیدند و جان و سرمایه خود را با خدا معامله کردند. این تجارتی است که در آن همه‌اش سود است، آنها جان و جوانی خود را دادند.

آیت‌الله رئیسی افزود: زمان‌شناسی در زمان خودش باعث شد که آنها اقدامی که لازم است انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه ما برای توابین بزرگداشت نمی‌گیریم، افزود: همان‌طور که گفتند شهدا مظهر زمان‌شناسی هستند، حقیقتاً آنها جامعه را شناختند و در زمان خودش کاری را که باید انجام می‌دادند انجام دادند. توابین شعارشان یا لثارات‌الحسین بود، شعارشان خیلی خوب بود اما در زمان خودش حرف ولی را گوش نکردند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه شهدا دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز بودند ادامه داد: آنها که در محضرشان هستیم آموختند انسان سالک باید دشمن‌ستیز و دشمن‌شناس باشد و باید بداند دشمن کیست و آنچه دارد در طَبَق اخلاص بگذارد.

آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: آنچه امروز از اقتدار و عظمت برای کشور است به برکت شهدا و امام است، به برکت رهنمون‌های امام خامنه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد و نمی‌تواند و ما می‌خواهیم و می‌توانیم اظهار داشت: آنچه رهبری فرمودند در منطقه ما خواستیم و توانستیم و رمز آن در ایمان، آمادگی و خطر کردن برای خدا است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه آینده بسیار روشن و امیدبخش است، ادامه داد: وضع ما و دشمن کاملاً قابل ارزیابی است، در همه میدان‌ها برتری با گره انقلاب است. امروز پیام به مردم عالم رسیده و هر جا سخن از استبدادستیزی است امتداد خط جمهوری انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله رئیسی در ادامه گفت: شهدا به ما ایستادگی و مقاومت را آموختند امروز آنچه از عزت و افتخار نصیب مردم شده در پرتو مقاومت است.

وی بیان داشت: رهبری فرمودند بدانید اگر مقاومت کنید دشمن عقب می‌رود اما بعضی‌ها حرف دیگری می‌زنند، کسی که پهپاد دشمن را سرنگون کرد در مقابل دشمن ایستاد و با همه قدرت نشان دادیم دشمن را در این میدان پشیمان می‌کنیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: بنده به عنوان یک طلبه و سرباز نظام هم حدیث نَفس می‌کنم و هم به مسئولین می‌گویم بیش از همیشه پیش از هر اقدامی به فلسفه و وصیت شهیدان نگاه کنیم آنها می‌گویند ما برای خدا و به امر ولی رفته‌ایم نگذارید ارزش‌ها در کشور تنها بماند، در مقابل دشمن بایستید و با همه وجود ایستادگی کنید.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه پیام شهدا، پیام احساس مسئولیت، امر به معروف و تبعیت از رهبری است، گفت: امیدواریم خدا برای شنیدن پیام آنها به ما گوش شنوا بدهد.

وی بیان داشت: همه بدانید خدا از خون شهیدان نمی‌گذرد چون متصل به خون ثارالله است و خدا خود خونخواه حسین است، خدا از خون علی‌اصغر (ع)، قاسم‌ابن‌الحسن و حبیب‌ابن‌مظاهر نمی‌گذرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه این جریان امتداد عاشورای حسینی است، گفت: بدانید ممکن است دشمن جبلانی داشته باشد اما ماندگاری و ثبات ندارد. وعده خدا آن است که ماندگاری عالم با حق است.

آیت‌الله رئیسی افزود: این کشور درخت پرثمرش انقلاب اسلامی است که با خون شهدا آبیاری می‌شود و کسانی که ناخالصی در جامعه القا می‌کنند فکر و عملشان ماندگاری ندارد.

وی با بیان اینکه آینده کشور و نظام روشن است، اظهار داشت: خون شهدا این نظام را تضمین کرده است، آینده از آنِ متقین است و پولداران و رابطه‌بازان و مستکبران و مفسدان در آینده هیچ جایی ندارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف،تاریخ انتشار:6تیر 1398،کدخبر:3980406055،www.alef.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین