پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
آیت الله سید ابراهیم رئیسی فلسطین مسئله اول جهان اسلام بوده ، هست و خواهد بودرئیس قوه قضائیه گفت:این را حتمی بدانید با توجه به این اجتماع باشکوه و با بصیرت که امت اسلامی دارد، معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود.
شعار سال :فلسطین مسئله اول جهان اسلام بوده ، هست و خواهد بودرئیس قوه قضائیه گفت:این را حتمی بدانید با توجه به این اجتماع باشکوه و با بصیرت که امت اسلامی دارد، معامله قرن تبدیل به مقاومت قرن می‌شود.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در مراسم روز قدس گفت: عبرت‌های تاریخی به ما می‌آموزد در جنگ اقتصادی و سیاسی و روانی انواع که پیش روی ماست وظیفه ما نه تسلیم است و نه عقب گرد بلکه پیشروی به سوی اهداف بلند است.

وی افزود: معامله قرن می‌خواهد تمام هزینه را به پای فلسطینی‌ها بنویسد و مسئله فلسطین و مقاومت برای همیشه از سر اسراییل برداشته شود.

آیت الله رئیسی گفت: ادامه راه برای فلسطین نه توقف است و نه تسلیم شدن، بلکه تنها راه فلسطین مقاومت است.

رئیس قوه قضاییه افزود: جریان جنگ غرب و عربی که امروز خودنمایی می‌کند جریان پیچیده‌ای هست، اما با راهنمایی رهبر امروز ملت‌ها هوشیار شدند و شرایط را می‌شناسند.

وی اظهار کرد: ما اگر امروز آزادی قدس را فریاد می‌زنیم یقین می‌دانیم که این شعار نیست، بلکه قانون مقدسی است که طبق ایران و روایات حتمی است و تردید به دل راه نمی‌دهیم، حق مدار واقعی هستی است و باطل پایداری ندارد.

آیت الله رئیسی بیان کرد: در این مقاومت باید افرادی که در عرصه اقتصادی هستند باید در رونق تولید گام و اقتصاد مقاومتی گام بردارند، آن هم نه در حرف بلکه در اقدام، دنیامردان با یک دنیا امید با فعالیتشان امید در جامعه ایجاد کنند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه فعالیت اقتصادی در گرو امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد است گفت: ما اجازه نخواهیم داد هیچ کجای کشور فساد لانه کند و از دولتمردان می‌خواهیم در همه بخش‌ها تلاش کنند تا قسمت‌ها و روزنه‌های سودجویان را از بین ببرند.

وی همچنین گفت: اسرائیل از دست مردم فلسطین و لبنان و غزه ثبات و امنیت وجود ندارد و تنها راه پیش روی مردم غزه فلطسین و لبنان مقاومت است.

روز قدس روز آزادی انسان دغدغه مشترکی با همه گرایش‌ها و بینش‌ها در همه تعالیم در سرزمین‌های این کره خاکی است، فلسطین مسئله اول جهان اسلام بوده، هست و خواهد بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:10خرداد1398،کدخبر:6951806،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین