پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مکان‌های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودروها ممنوع است.
 شعار سال: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مکان‌های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودروها ممنوع است.
سردار عباسعلی محمدیان، اظهار کرد: مکان‌های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودروها ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده این موضوع، با صاحبان سگ‌ها برخورد جدی خواهد کرد.

وی با اشاره به دستور دادستانی، مبنی بر برخورد جدی با پدیده سگ گردانی افزود: مراجع انتظامی در صورت مشاهده این موضوع حیوانات را تحویل عوامل شهرداری داده و در صورت تمرد مالک، نسبت به برخورد قانونی با وی اقدام و افراد خاطی را به دادسرا معرفی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: بنا به دستور دادستان البرز شهرداری مکلف است مکانی برای نگهداری این گونه حیوانات تعیین و با نصب تابلو و ابلاغ این دستور به عوامل خود، از ورود سگ‌ها و حیوانات به اماکن عمومی و پارک‌ها جلوگیری به عمل آورد.

محمدیان در پایان اظهار کرد: پدیده سگ گردانی هم می‌تواند تأثیر منفی در بهداشت جامعه و اماکن عمومی از قبیل پارک‌ها را داشته و هم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:7تیر1398،کدخبر:1274494،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین