پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
فهرست مدیران هلدینگ‌ های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی همراه مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ‌با دکترای عجیب آقای مدیر منتشر شد .میعاد صالحی مدیرعامل جوان صندوق بازنشستگی با انتشار این فهرست در توییتر اعلام کرد: هم‌زمان با عید فطر سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی راه‌اندازی شد. گام اول: انتشار مدارک تحصیلی مدیران عامل و هیات‌مدیره صندوق و هلدینگ‌ها. کیفیت و ارتباط برخی از مدارک تحصیلی تعجب‌ آورند! کارشناسی ادبیات، فلسفه، حقوق قضائی و...

شعار سال: صندوق بازنشستگی هم‌زمان با عید فطر، فهرست مدیران و هلدینگ‌ های زیرمجموعه را به‌ همراه مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل آنها منتشر کرد.

میعاد صالحی مدیرعامل جوان صندوق بازنشستگی با انتشار این فهرست در توییتر اعلام کرد: هم‌زمان با عید فطر سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی راه‌اندازی شد. گام اول: انتشار مدارک تحصیلی مدیران عامل و هیات‌مدیره صندوق و هلدینگ‌ها. کیفیت و ارتباط برخی از مدارک تحصیلی تعجب‌ آورند! کارشناسی ادبیات، فلسفه، حقوق قضائی و...

صالحی همچنین با اشاره به مخالفت‌های جدی منتقدان در زمان انتصاب گفت: طبیعی است برخی دکترای مکانیک شریف را با این مجموعه بی‌ربط بدانند!

به این ترتیب به نظر می‌رسد صالحی با انتشار این فهرست یک جدال پنهان برای حفظ یا حذف مدیران صندوق زیرمجموعه را به عرصه عمومی کشانده و قصد دارد با حساس‌کردن افکار عمومی نسبت به وضعیت صندوق تحت مدیریت از فشار‌هایی که به وی برای حفظ این مدیران وارد می‌شود، بکاهد.

اقدامی که می‌تواند مانند شمشیری دو لبه عمل کند و در نهایت وی را به مدیری معزول یا مستعفی تبدیل کند یا صندلی‌های هیات‌ مدیره شرکت‌ های زیرمجموعه این صندوق را طبق میل آرایش دهد. فهرست اعلامی صندوق بازنشستگی فقط محدود به مدیران هلدینگ‌ های این صندوق است و هنوز اسامی و مدارک تحصیلی مدیران ده‌ها شرکت زیرمجموعه این هلدینگ‌ها منتشر نشده است.

‌دکترای عجیب

یکی از جالب‌ترین مدارک تحصیلی در فهرست منتشرشده از سوی صندوق بازنشستگی متعلق به فخراله مولایی است که در حال‌ حاضر مدیرعاملی هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی این صندوق بازنشستگی را بر عهده دارد.

وی که نایب‌رئیس هیات‌ مدیره این هلدینگ نیز معرفی می‌شود در موارد متعدد در سایت‌های زیرمجموعه این هلدینگ با عنوان دکتر معرفی شده و حتی در پیام تسلیتی که به مناسبت درگذشت مرحوم تقی نوربخش مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی منتشر کرده، از این عنوان استفاده شده است.

در صفحه معرفی اعضای هیات‌مدیره هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق بازنشستگی در سایت رسمی این هلدینگ نیز در مقابل نام مولایی عنوان تحصیلی دکترای مدیریت کسب‌ و کار با گرایش مدیریت استراتژیک ذکر شده است.

با این‌حال در کمال شگفتی، مدرک تحصیلی مولایی که سابقه معاونت وزارت صنعت و عضویت در شورای‌ عالی معماری و شهرسازی را نیز در کارنامه دارد، کارشناس دبیری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه پیام نور قزوین است.

اطلاعاتی تکان‌دهنده که با توجه به توییت مدیرعامل صندوق بازنشستگی، حاصل اشتباه فنی یا سوءتفاهم نیست و می‌تواند پرسش‌های بسیاری را درباره این موضوع به وجود بیاورد. حال این سؤال مطرح است که آیا مسئولان نظارتی و قضائی این موضوع را به‌ عنوان نمونه‌ای از جعل عنوان تحصیلی دنبال خواهند کرد یا خیر؟

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بورس پرس ، تاریخ انتشار18خرداد98، کد خبر: 128719، www.boursepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین