پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶
سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طول یک ماه گذشته تعداد ۸۰۰ خودوری سیتروئن C۳ بدون این که پرونده به محاکم قضایی فرستاده شود با تفاهم سازمان تعزیرات و شرکت سایپا به متقاضیان تحویل داده شد.
شعار سال:سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طول یک ماه گذشته تعداد ۸۰۰ خودوری سیتروئن C۳ بدون این که پرونده به محاکم قضایی فرستاده شود با تفاهم سازمان تعزیرات و شرکت سایپا به متقاضیان تحویل داده شد.

 سید یاسر رایگانی در جمع خبرنگاران در حاشیه تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اخبار جدید سازمان تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات اظهار کرد: در حوزه خودروسازان پرونده شرکت خودروسازی بهمن موتور را خواهیم داشت که نزدیک به ۱ هزار و ۴۰۰ نفر شاکی این خودروساز از طریق تماس تلفنی و پی‌گیری از سامانه ۱۳۵ در بحث خودروی هاوال H۲ بوده که تا یکی دو هفته آینده وضعیت آن تعیین تکلیف می‌شود و دوستان رسانه‌های هم پی‌گیر آن هستند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به توافقات خوبی که با شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در طول یک ماه گذشته تعداد ۸۰۰ خودوری سیتروئن C۳ بدون این که پرونده به محاکم قضایی فرستاده شود با تفاهم سازمان تعزیرات و شرکت سایپا به شاکیان تحویل داده شد.

رایگانی با بیان این که چوب لای چرخ تولید نمی‌گذاریم اظهار کرد: هدف ما حمایت از نیروی کاری در خودروسازی‌هاست و در کنار حقوق مصرف کننده تلاش می‌کنیم تولید هم آسیب نبیند.

وی به تغییراتی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال اتفاق است اشاره کرد و گفت: تغییرات در سطح استان‌ها و در ستاد سازمان کلید خورده و چندین مدیر استانی در حال تغییر هستند.

رایگانی در پاسخ به این سؤال که برخی دلیل تغییر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد را برخورد با یک واحد شیرینی‌فروشی می‌دانند اظهار کرد: تحت تاثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نمی‌گیریم و مدیران خود را به خاطر پرونده‌های کوچک تغییر نمی‌دهیم که اگر قرار باشد تحت تاثیر فضای رسانه‌های قرار گیریم دادرسی‌ها زیر سؤال می‌رود.

وی با بیان اینکه فضاسازی‌های رسانه‌ای تاثیری در تصمیمات تعزیرات حکومتی ندارند خاطرنشان کرد: شیرینی فروشی که در بهداشت تعهد داده از الکل و شربت آلومنیوم استفاده نکند باید به قانون پایبند باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ،تاریخ انتشار:18تیر1398،کدخبر:۹۱۰۴۱۴،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
این پرونده های خودرو هم رو به افزابش است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین