پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
به موجب حکمی از سوی واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عمیدیان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مسئول ساماندهی شبکه‌های اجتماعی شد.

شعارسال: واعظی، عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را به عنوان مسئول ساماندهی شبکه‌های اجتماعی منصوب کرد، در متن این حکم آمده است:

با عنایت به سرعت تحول فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز گسترش شبکه‌های اجتماعی خارجی در کشور، لزوم ساماندهی فضای مجازی امری اجتناب ناپذیر می‌باشد. برای مقابله و مواجهه هوشمندانه با مشکلات عدیده ناشی از این شبکه‌ها، استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های کشور برای تسریع و تسهیل در ایجاد و توسعه شبکه‌های اجتماعی بومی ضروری است.

لذا با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت ساماندهی شبکه‌های اجتماعی به جناب عالی محول تا با همکاری و همیاری کلیه عوامل ذی ربط و بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات وزارت، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، زمینه فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی بومی را فراهم سازید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 21 تیر 1395، کدمطلب: 196115 ،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین