پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۲۱۹۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹
رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: اگر در هر کشور دیگری این تحریم‌ها شکل می‌گرفت جلوی در دانشگاه‌ها برای رفع نیاز صنعت صف می‌کشیدند.

شعارسال: احمد معتمدی در نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری کشور که با محوریت همکاری دانشگاه با دولت در شرایط تحریم در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: ما در دانشگاه‌ها رشد کمی و کیفی بالایی داشتیم.

وی افزود: با توجه به نگاه مثبت مسئولان به دانشگاه‌ها چرا ما شاهد اتفاق مثبتی در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه نیستیم؟ اگر در هر کشور دیگری این تحریم‌ها شکل می‌گرفت جلوی در دانشگاه‌ها برای رفع نیاز صنعت صف می‌کشیدند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر عنوان کرد: اساتید باید قرارداد صنعتی داشته باشند تا بتواند دستمزد دانشجو را بپردازند.

معتمدی خاطر نشان کرد: سازوکارها باید به سمت دانشگاه‌ها سوق داده شوند تا دانشگاه‌ ملزم به برطرف کردن نیاز صنعت باشد و نگاه به آن نباید صرفاً به نوشتن مقاله معطوف شود. سازوکار لازم برای ارتباط دانشگاه و صنعت وجود ندارد و در دانشگاه‌ها همچنان منتظر دریافت نیازها هستیم .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 17تیر1398 ، کدخبر: 403084: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین