پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۶۵۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
در حال حاضر دانشگاه تبریز در راستای همکاری علمی با ۲۰۰ دانشگاه معتبر دنیا تفاهم نامه علمی و همکاری منعقد کرده است.

شعار سال: دکتر اصغر عسگری  معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه تبریز از انعقاد تفاهم نامه های همکاری دانشگاه تبریز با دانشگاه های دنیا خبر داد و گفت: در حال حاضر دانشگاه تبریز با ۲۰۰ دانشگاه معتبر دنیا تفاهم نامه  علمی  داشته و  و علوه بر تبادل اطلاعات علمی در جریان آخرین رویدادها و یافته های علمی نیز قرار می گیرد و این موضوع نشان از عزم جدی این دانشگاه برای ارتقای سطح بین‌المللی  دانشگاه  تبریز است.

وی  با اشاره به برگزاری استارتاپ ویکند بین المللی صنعت برق در تبریز افزود:  علم تحریم شدنی نیست و دانشگاه تبریز در خط مقدم توسعه ارتباط بین المللی با دیگر دانشگاه‌های دنیا قرار دارد بنابراین در برگزاری این رویداد بین المللی نقش خود را در داخل و خارج از کشور به خوبی ایفا می کند.  

 عسگری همچنین با اشاره به اینکه ظرفیت ارتباطات بین الملل دانشگاه تبریز بالاست، ادامه داد: دانشگاه تبریز با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه های مختلف تولید علم و فناوری دارد، آماده هر گونه توسعه همکاری های مشترک با دیگر دانشگاه های جهان است.

معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد:  اکنون دانشگاه تبریز ۲۰۰ تفاهم نامه علمی با دانشگاه های مختلف دنیا دارد، چون هیچ حوزه ای بدون ارتباط، تحقیق و پژوهش توسعه نمی یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، تاریخ 19 اسفند  98، کد مطلب: 86421: www.stnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین