پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۳۶۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
رییس سازمان ملی بهره ‌وری ایران و دکتر محمدصالح اولیاء، رییس دانشگاه یزد امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. در این جلسه گزارشی از تعاملات فی‌ما‌بین بر اساس توافق‌نامه سازمان ملی بهره‌وری و دانشگاه یزد که در سال ۹۴ منعقد و در سال ۹۶ تجدید شده است اعلام شد و همچنین در خصوص اقدامات و عملکرد مرکز پژوهشی "کیفیت و بهره‌وری در زیرساخت" دانشگاه یزد نیز بحث و گفت و گو شد.

شعارسال: رییس سازمان ملی بهره ‌وری ایران و دکتر محمدصالح اولیاء، رییس دانشگاه یزد امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. در این جلسه گزارشی از تعاملات فی‌ما‌بین بر اساس توافق‌نامه سازمان ملی بهره‌وری و دانشگاه یزد که در سال ۹۴ منعقد و در سال ۹۶ تجدید شده است اعلام شد و همچنین در خصوص اقدامات و عملکرد مرکز پژوهشی "کیفیت و بهره‌وری در زیرساخت" دانشگاه یزد نیز بحث و گفت و گو شد.

 فاطمه پهلوانی، رییس سازمان ملی بهره ‌وری ایران و دکتر محمدصالح اولیاء، رییس دانشگاه یزد امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. در این جلسه گزارشی از تعاملات فی‌ما‌بین بر اساس توافق‌نامه سازمان ملی بهره‌وری و دانشگاه یزد که در سال ۹۴ منعقد و در سال ۹۶ تجدید شده است اعلام شد و همچنین در خصوص اقدامات و عملکرد مرکز پژوهشی "کیفیت و بهره‌وری در زیرساخت" دانشگاه یزد نیز بحث و گفت و گو شد.

همکاری دانشگاه در تبیین مدل کلان نظام مدیریت بهره وری، همکاری دانشگاه در بازنگری و تبیین مجدد راهنمای اجرایی ماده 5 قانون برنامه ششم، تقویت شبکه مشاوران بهره وری در سطح استان با همکاری مرکز پژوهشی کیفیت بهره وری، راه اندازی طرح سفیران بهره وری در بخش دانشگاهی و اجرای پایلوت در دانشگاه یزد، اجرای کنفرانس استانی بهره وری با همکاری دانشگاه یزد، تقویت حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مهمترین محورهای گفتگو در این جلسه بود.

همچنین در این جلسه برحمایت سازمان از طرح‌های پژوهشی راهبردی دانشگاه در حوزه بهره‌وری نیز تاکید شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1398 ، کدخبر:65827 ،www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین