پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: وزارت علوم در جهت حمایت از طرح‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی گرنت‌های پژوهشی، فناوری و آزمایشگاهی ارائه می‌دهد.
شعار سال:معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: وزارت علوم در جهت حمایت از طرح‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی گرنت‌های پژوهشی، فناوری و آزمایشگاهی ارائه می‌دهد.

مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ، گفت: تلاش داریم گرنت پژوهشی را در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم تا به موجب آن از طرح‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قابلیت تبدیل شدن به فناوری را دارند؛ حمایت شود.

برومند با بیان اینکه سازوکار‌های اجرایی این گرنت آماده شده است؛ تصریح کرد: نحوه حمایت از طرح‌های پژوهشی با توجه به نوع طرح و میزان مشارکت دانشجویان و اعضای هیئت علمی متفاوت است.
 
معاون پژوهشی وزارت علوم ادامه داد: آیین نامه‌ای فرآیند اجرایی این گرنت پژوهشی چندین بار مورد بازنگری قرار گرفته است ان شاءالله سال ۹۸ به تصویب خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در جهت تقاضا محور کردن رساله‌های دانشجویی قصد داریم گرنت آزمایشگاهی، تجهیزاتی و فناوری را نیز به مرحله اجرا برسانیم؛ خاطرنشان کرد: نحوه خرید تجهیزات نیز استاندارد خواهد شد همچنین خدمات آزمایشگاهی به دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ویژه مراکز موجود در مناطق محروم و روستا‌های کوهستانی دور افتاده که دسترسی کمتری به خدمات دارند؛ داده خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:5مهر1398،کدخبر :793909،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
با پول پاشی شرکتهای دانش بنیان هم به رویه های غلط مثل شرکت های دولتی عادت میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین