پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۴۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: 50 درصد از دوره های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان به صورت مجازی و غیرحضوری ارایه می شود.

شعار سال: نوید دانایی روز سه شنبه در اولین جشنواره گرامیداشت هفته آموزش و تقدیر از استادان برجسته دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن رازی دانشکده داندانپزشکی سمنان، افزود: بهره گیری از شبکه های اجتماعی و تدریس مجازی می تواند در کاهش هزینه های جاری دانشگاه و دانشجویان بسیار تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: مرکز الکترونیک و علوم پایه آزمون درون دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان از سال 95 راه اندازی شد که با آمادگی استادان می توان آزمون ها را به صورت الکترونیکی برگزار کرد.

دانایی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای تبادل اطلاعات و ارایه آموزش های علمی پزشکی به کشورهای منطقه به ویژه آسیای مرکزی بسیار مطلوب است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سال گذشته پنج تفاهم نامه علمی- پزشکی با کشور قرقیزستان منعقد کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه کرد: کتابچه دانشنامه این دانشگاه به زبان انگلیسی تا چند روز آینده منتشر می شود که این منبع ارزشمند می تواند در شناساندن ظرفیت های علمی و پزشکی دانشگاه به کشورهای جهان سودمند باشد.
وی خاطرنشان کرد: تاسیس هفت رشته پزشکی جدید در دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سال 95 از دستاوردهای مهم آموزشی برای افزایش مهارت آموزی و ارتقا سطح علمی این دانشگاه در کشور است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: توسعه رشته های دستیاری و بیهوشی با تجمیع سایر دانشکده های مربوط و استفاده از ظرفیت های خالی برای جذب دانشجویان از دیگر اقدامات مهم دانشگاه علوم پزشکی در سال 95 بوده است.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 6 بیمارستان را در شهرستان های سمنان، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان و جمعیتی بیش از 500 نفر از استان سمنان را زیرپوشش دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 03 خرداد 1396، کد مطلب: 82513562: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین