پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان گفت: قیمت مصوب هرکیلوگرم از ریز مغذی‌های متیونین و لیزین که ۸ تا ۱۴ هزار تومان قیمت دارد در بازار آزاد ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

شعار سال: «مهدی مسعودی»، قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلوگرم از ماده‌های متیونین و لیزین هفت تا 14 هزار تومان استولیدر بازار 70 تا 80 هزار تومان به فروش میرسد.

مسعودی افزود: این یارانه فساد زیادی در بازار ایجاد کرده است؛ باید یارانه بخش تولید حذفشودو قیمت محصولات دامداران و مرغداران نیز به قیمت آزاد به فروش برسد یا بر روند توزیع آن نظارت صورتگیرد.

وی گفت:وقتی دام و طیور خوراک کاملا بهداشتی مصرفمیکنندعلاوه بر اینکه ضریب تبدیل و رشد بهتری دارند، گوشت و شیر سالم تری نیز برای انسان تولیدمی کنند.

قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان درادامه درباره برگزاری همایش و نمایشگاه بین المللی خوراک دام؛ طیور و آبزیان امسال گفت: هرساله 12 عنوان سیمنار در این رویدارد برگزار می شود و دستاورد های روز خوراک دام و طیور و روش و محصول جدید برای فعالان این بخش معرفی می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ 18 تیر 98، کد مطلب: 50358: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین