پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
نشست رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاهها عصر امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

شعارسال: در ابتدای این نشست مهدی تاج، دکتر محمدرضا آصفی را به عنوان مشاور بین الملل، علی کاظمی را به عنوان سرپرست سازمان لیگ برتر و محمدرضا ساکت را به عنوان مشاور رییس و مدیر تیم های ملی معرفی کرد و گزارشی را از روند برنامه های فدراسیون به مدیران عامل باشگاهها ارائه داد.

در ادامه این جلسه اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی ضمن ارائه توضیحاتی از آیین نامه انضباطی، آخرین شرایط و ضوابط این کمیته را در فصل آتی و همچنین نحوه اجرایی شدن احکام را در فصل آتی ارائه کرد.

همچنین دکتر الهه عرب عامری رئیس کمیته بانوان در دیدار با مدیران عامل باشگاههای لیگ برتر گزارشی از روند فعالیتهای بانوان در بخش تیم های ملی فوتبال و فوتسال و همچنین برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال را به اعضا ارائه کرد.

در پایان نشست نیز غلامرضا بهروان برنامه مسابقاتی سازمان لیگ برتر و هماهنگی این سازمان با برنامه های اردویی و مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم های ملی فوتبال را مطرح کرد.

لازم به ذکر است، در این جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه مسئولین سازمان لیگ برتر حضور داشتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 22 تیر 1395، کدمطلب: 3711911 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین