پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
مدیر اجرایی اولین دوره تربیت مدیر بازاریابی فوتبال، هدف از برگزاری این دوره را آموزش شیوه‌های نوین درآمدزایی به مدیران بازاریاب باشگاه‌ها و برقراری ارتباط بیش‌تر بین افراد آکادمیک و باشگاه‌ها عنوان کرد.

شعارسال: دکتر مهدی رسولی  افزود: با توجه به ناآشنایی مدیران باشگاه‌ها با شیوه‌های جدید درآمدزایی و فن‌آوری‌های دیجیتال مارکتینگ، با برگزاری این دوره چهار روزه به دنبال آن هستیم تا باشگاه‌ها را با شیوه‌های جدید درآمدزایی آشنا کنیم تا در آینده دغدغه‌ کم‌تری در این حیطه داشته باشند. از سوی دیگر به خاطر فاصله زیادی که بین باشگاه‌ها و افراد آکادمیک وجود دارد، در جهت کاهش این فاصله و قرار دادن علم و تجربه کنار هم، این دوره می‌تواند چنین شرایطی را فراهم کند تا حیطه بازاریابی را به صورت علمی‌تر دنبال کنیم و آن را به عنوان یک حرفه‌ تخصصی در جامعه ورزشی مطرح کنیم.

او گفت‌: در حال‌ حاضر واحد بازاریابی که توسط نیروهای متخصص اداره می‌شود، در باشگاه‌ها نداریم و هر فردی با هر تخصصی که دارد، متاسفانه وارد این حیطه می‌شود که کارایی لازم را در امر درآمدزایی ندارد.

مدیر اجرایی اولین دوره تربیت مدیر بازاریابی فوتبال، خاطرنشان کرد: چون هدف ما تربیت نیروهای متخصص بازاریاب برای باشگاه‌هاست، سعی کردیم نیروها را از دل باشگاه‌ها انتخاب کنیم تا بدون صرف هزینه و با همکاری سازمان لیگ برتر فوتبال شیوه‌های جدید علم بازاریابی و نحوه درآمدزایی را به آن‌ها آموزش دهیم. این نیروها پس از دیدن آموزش لازم سه ماه فرصت دارند تا زیر نظر ناظران سازمان لیگ برتر فوتبال و به روز کردن اطلاعات خود از طریق شبکه‌های اجتماعی، از پروژه‌های خود دفاع کنند تا مدرک درجه C بازاریابی را دریافت کنند. بنابراین تمام کسانی که در این چهار روز حضور دارند تنها گواهی شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد.

رسولی ‌اضافه کرد: اصلی‌ترین هدف ما از برگزاری این دوره طراحی یکسری کاراکترها یا نماد برای هر باشگاهی است تا از این طریق بتوانند درآمدزایی کنند. هم‌چنین راه‌اندازی لیگ مجازی فوتبال ایران با همکاری و حمایت پژوهشگاه علوم ورزشی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از دیگر اهداف این دوره است تا هر یک از باشگاه‌ها و نمایندگان هیات‌های شرکت کننده با اجرای این بازی‌های رایانه‌ای در بین هواداران خود بتوانند درآمدزایی کنند. البته در این زمینه منتظر مجوز سازمان لیگ هستیم.

او ‌اضافه کرد: پس از کسب مجوز از سازمان لیگ هر باشگاهی سه ماه زمان دارد تا این نمادها را طراحی کنند. این نمادها در یک مراسمی رونمایی خواهند شد تا در فصل بعد بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌ها در جهت درآمدزایی از آن استفاده کنند.

رسولی در پایان از راه‌اندازی سازمان لیگ مجازی فوتبال با مشارکت و همکاری پژوهشگاه علوم ورزشی، سازمان لیگ برتر فوتبال و با نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای خبر داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تاپ توریسم، تاریخ انتشار: 17اسفند1395، www.toptourism.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین