پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
پس از آنکه اردوهای تیم ملی فوتبال کنسل شد و کارلوس کی‌روش برای گذراندن تعطیلات به کشورش رفت، فدراسیون فوتبال برنامه جدید این تیم و همچنین زمان شروع شانزدهمین دوره لیگ برتر را اعلام کرد.

شعارسال: غلامرضا بهروان در مورد آخرین تغییراتی که در برنامه تیم ملی و شروع مسابقات لیگ برتر صورت گرفته است گفت: دو برنامه پیشنهادی را در اختیار باشگاه‌ها قرار داده بودیم تا نظرات خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام کنند تا طبق آن برنامه ریزی های خود را برای تیم های ملی و برگزاری مسابقات لیگ برتر انجام دهیم.

وی گفت: قرار بود تا رقابتهای لیگ برتر فوتبال در تاریخ ۶ مرداد آغاز شود اما با توجه به عدم برگزاری اردوی تیم ملی و با برنامه ریزی جدید سازمان لیگ و پس از تصویب در هیات رئیسه این سازمان مقرر شد تا ۴ مرداد ماه برگزار شد. بر همین اساس ۴ هفته از رقابتهای لیگ برتر انجام خواهد شد و سپس بازیکنان از ۲۳ مردادماه در اختیار تیم ملی قرار می گیرند تا به اردوی تدارکاتی خارج از کشور اعزام شوند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه افزود: قرار است تا تیم ملی اردوی تدارکاتی خارج از کشور داشته باشد و دو بازی دوستانه انجام دهد و سپس به تهران باز می گردد تا با قطر در روز ۱۱ شهریور ماه به رقابت بپردازد. پس از آن ملی پوشان در روز ۱۶ شهریورماه به چین می روند و پس از پایان این دیدار، رقابتهای لیگ ادامه خواهد داشت.

بهروان ادامه داد: تمام روزهای فیفا، اردوها و بازیهای تدارکاتی و دیدارهای رسمی برنامه ریزی شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در واقع اولین تعطیلی لیگ پس از هفته چهارم و از ۲۳ مردادماه آغاز می شود و حدود ۱۵ الی ۱۶ روز طول می کشد و تمام شرایط فوق با قبول باشگاهها بوده است.

وی افزود: آغاز نقل و انتقالات نیم فصل روز ۱۶ دیماه بوده و ۲۴ بهمن ماه نیز به پایان می رسد. در واقع هیچ تغییری جز آغاز دو روز زودتر مسابقات در برنامه ها ایجاد نشده است و باشگاههایی که نگرانی بدنسازی پیش از فصل و در اختیار نداشتن بازیکنان خود بودند، به راحتی و بدون مشکل می توانند برنامه های آماده سازی و بدنسازی تیمهای خود را پیش ببرند.ضمن اینکه برخی خود را برای تیم ملی و باشگاهها و لیگ نگران نشان دادند اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر روز ۲۰ تیرماه است. همچنین بررسی برگزاری جام شهدا و سوپر جام را داریم که محل برگزاری این دو رویداد متعاقبا اعلام می شود و به زودی پس از برگزاری نشست هیات رئیسه سازمان لیگ برتر مشخص می شود. در نظر داریم تا پیش از شروع رقابتهای لیگ برتر، این بازیها انجام شود که بررسی های لازم در خصوص آن انجام خواهد شد و نتیجه نهایی به زودی اعلام می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8تیر1395، کدخبر: 3697414: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین