پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس گفت: ابهام ها و شُبهه های قانونی انتخابات را بررسی و پیگیری می کنیم.
شعارسال : به گزارش ایرنا، دارا کیانی، چهارشنبه در جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: پاسداری از آرا و نقش آفرینی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امری بسیار مهم است که از سوی دست اندرکاران برگزاری انتخابات مورد توجه خواهد بود.

وی، با اشاره به جایگاه قانونی کمیته حقوقی و حدود اختیارات آن ادامه داد: قانون مداری، تدبیر و تمهیدات لازم به منظور عدم نفوذ و دخالت مستخدمین دولت در انتخابات سر لوحه این کمیته است.

او اظهار کرد: باید به مردم اطمینان خاطر دهیم که در همه مراحل برگزاری انتخابات از آراء آنها صیانت می شود و دولت حافظ رای آنها خواهد بود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، قرار است هفتم اسفندماه 94 برگزار شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس ، تاریخ انتشار چهارشنبه 06 آبان 1394 ، کد مطلب : 81815916 (4953250) : www3.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین