پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
غلامرضا تاج‌گردون که در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با حضور آقای مهریان رئیس بانک توسعه و تعاون کشور سخن می‌گفت مشکل اصلی گچساران و باشت را اشتغال و تولید عنوان کرد و گفت که در خصوص زیرساخت‌ها مشکلی وجود ندارد و همه چیز برروال است.

شعار سال: او که در جمع مدیران کل استانی کهگیلویه و بویراحمد و مدیران گچساران و باشت سخن می‌گفت افزود که ما از نظر نیروی انسانی و عشق و علاقه به کار نیز کمبودی نداریم.

تاج‌گردون که صبح امروز با جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس بانک توسعه و تعاون به بازدید برخی پروژه‌های صنعتی و واحدهای گردشگری در گچساران و باشت رفته بود با اشاره به این موضوع گفت که همانگونه که مشاهده کردید بیشتر این واحدها هنوز وامی دریافت نکرده‌اند اما با حرکتی کوچک زمینه‌ساز تعدادی فرصت شغلی شدند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید صبح امروز از ۱۳ طرح در گچساران و باشت تصریح کرد که این تعداد طرح زمینه‌ساز حدود ۴۰۰الی۵۰۰ فرصت شغلی شده است.

تاج‌گردون در ادامه از پتروشیمی گچساران گفت و عنوان کرد که ما و همه عوامل چندین دهه است که گرفتار این پروژه هستیم و چند هزارمیلیاردن تومان برای آن هزینه کرده‌ایم که نفع آن نیز به ما نخواهد رسید یعنی اگر صنایع پایین‌دستی آن راه‌اندازی نشود نفعی برای مردم گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهد داشت.

او گفت که همه اشتغال پتروشیمی گچساران ۳۰۰ نفر و در زمان راه‌اندازی ۳۵۰ و در نهایت ۴۰۰ نفر است، تاج‌گردون تاکید کرد که پتروشیمی گچساران بیشتر از این اشتغال ایجاد نخواهد کرد.

تاج‌گردون گفت که این تعداد طرح با هزینه‌‌ای در مجموع ۳۰ میلیارد تومان که هر طرح تقریبا یک میلیارد و پانصد میلیون هزینه داده به اندازه پتروشیمی گچساران اشتغال ایجاد کرده است او بلافاصله یادآوری کرد که تفاوت این طرح‌ها با پتروشیمی گچساران در این است که وقتی پتروشیمی راه‌اندازی شود نیمی از نیروهای آن باید متخصص باشد که از دیگر شهرها جذب می‌شود اما در این طرح‌ها می‌شود همه نیروها از مناطق خود طرح ها و بومی انتخاب شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی خبرآوران، تاریخ 2 مرداد 98، کد مطلب: 27473: www.khabaravaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین