پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
تاج‌گردون با تأکید بر اینکه اگر مدیری نمی‌تواند کار کند مردم و سازمانش را معطل نکند، عنوان کرد: هر پروژه‌ای که در شهرستان اجرا شود برای مردم است.
شعارسال: غلامرضا تاج‌گردون در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌ها و ادارات کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان گچساران و باشت برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)، اظهار داشت: یک برنامه عملیاتی و پیشنهادی برای توسعه شهرستان‌های گچساران و باشت تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه عملیاتی و پیشنهادی 4 ساله و به صورت کارشناسی شده است ، افزود: این برنامه برای توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گچساران و باشت ترسیم شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این برنامه با کمک مردم، مسئولان و نهادهای دولتی و غیردولتی باید اجرایی شود، گفت: این برنامه تداخلی با فعالیت‌های دولت ندارد.

تاج‌گردون با تأکید بر اینکه اگر مدیری نمی‌تواند کار کند مردم و سازمانش را معطل نکند، عنوان کرد: هر پروژه‌ای که در شهرستان اجرا شود برای مردم است.

وی بر لزوم برگزاری همایش‌های توسعه‌ای و جشنواره‌های دوره‌ای در گچساران و باشت در طول سال تأکید کرد و گفت: برگزاری این همایش‌ها می‌تواند به توسعه هر چه بیشتر شهرستان‌های گچساران و باشت کمک کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح‌های محرک و شتابنده در این دو شهرستان را امری بسیار ضروری و مهم دانست و تأکید کرد: ما برای توسعه این دو شهرستان نیاز به طرح‌های محرک و شتابنده داریم.

تاج‌گردون با بیان اینکه اگر به صورت عادی حرکت کنیم نمی‌توانیم مشکل تولید و اشتغال و سایر مشکلات را حل کنیم، تصریح کرد: توقع من از مدیران شهرستانی این بوده که توجه بیشتری به طرح‌های محرک و شتابنده داشته باشند.

وی با اشاره به طرح‌های محرک در بخش صنعت، اظهار داشت: شهرستان گچساران به واسطه ظرفیت‌های نفت و گاز می‌تواند تبدیل به کیمیا شهر شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه گچساران و باشت نیاز به طرح‌های محرک و شتابنده دارند، افزود: اگر مدیری می‌تواند کار کند بماند و اگر نمی‌تواند مردم را معطل نکند.

تاج‌گردون به بخش برنامه‌ریزی عملیاتی اشتغال و تولید در برنامه عملیاتی و پیشنهادی "توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی" گچساران و باشت اشاره کرد و گفت: گچساران و باشت ظرفیت‌های خوبی دارد و از این ظرفیت‌ها می‌توان برای رونق تولید و اشتغال استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های آب‌رسانی به 12 هزار زمین کشاورزی در گچساران می‌توان حدود 6 هزار شغل ایجاد کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برنامه‌هایی برای توسعه فرهنگ و هنر، توسعه فعالیت‌های زنان، عمران شهری، توسعه گردشگری، توسعه بخش نخبگان، پوشش فقر و خدمات حمایتی، توسعه نشاط سیاسی و ساختار اداری و پایش مدیریتی در برنامه 4 ساله "توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی" گچساران و باشت قرار داده شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک کهگیلویه، تاریخ انتشار: دوشنبه 7 تیر 1395 ، کدخبر: ۲۵۲۱۱۱، www.tabnakkohkiluye.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین