پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با اشاره به حضور پنج هزار و 685 نفر در صف وام ازدواج این استان گفت: برخی بانک‌های دولتی و خصوصی در حوزه پرداختی تسهیلات ازدواج ضعیف عمل می‌کنند.

شعار سال: بیژن مقدم بیرانوند با اشاره به میزان پرداختی‌های تسهیلات ازدواج در لرستان اظهار کرد: مجموع اعتبار قرض‌الحسنه ازدواج استان هفت هزار و 494 میلیارد ریال است که از این میزان از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 382 میلیارد ریال به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد متقاضیان در صف ازدواج استان پنج هزار 685 نفر است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان درصد پرداختی نسبت به اعتبار مصوب را 31.8 درصد عنوان و تصریح کرد: در این زمینه بانک ملی استان ببشترین پرداختی را به متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج داشته است.

مقدم بیرانوند ضمن اشاره به رتبه نخست بانک ملی در حوزه پرداختی‌ها، میزان اعتبار این بانک برای تسهیلات ازدواج را 929 میلیارد ریال عنوان و درصد پرداختی نسبت به اعتبار مصوب را طی چهار ماهه امسال بیش از 67 درصد بیان کرد.

وی اظهار داشت: برخی بانک‌های دولتی و خصوصی در حوزه پرداختی تسهیلات ازدواج ضعیف عمل کرده‌اند که ممکن است به دلیل ابلاغ نشدن اعتبار از سوی بانک مرکزی باشد، ضمن اینکه برخی دیگر از بانک‌ها بایستی نسبت به پرداخت این تسهیلات به زوج‌های جوان اهتمام ورزند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 1 مرداد 98، کد مطلب: 13980501000245: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین