پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بر اساس طرح برنامه ریزی شده با استفاده از اراضی آستان قدس رضوی فضای سبز مشهد توسعه می یابد.

شعارسال: مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: این هماهنگی در جلسه مشترک با مرتضی حقیقی، معاون املاک آستان قدس صورت گرفت و براساس آن طی توافق صورت گرفته، تعدادی از اراضی آستان قدس با کاربری فضای سبز برای توسعه کمربند سبز جنوبی و فضای سبز شهری در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: به این ترتیب برخی از عرصه‌های مورد نیاز به جهت توسعه فضای سبز در بافت‌های متراکم شهری و همچنین کمربندسبز جنوبی در راستای افزایش سرانه فضای سبز خصوصا در نواحی حاشیه‌ای تعیین و تکلیف خواهند شد.

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: تصمیمی که اتخاذ شده گامی مهم در جهت توسعه فضای سبز و بهره مندی بیشتر زائران و مجاوران از ظرفیت عرصه‌های با کاربری فضای سبز با احداث بوستان‌های شهری و محلی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 8مرداد1398 ، کدخبر: 7019899: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین