پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
نماینده مبارکه در مجلس با اشاره به اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل هشت هزار مسؤول بود، گفت: اگر ثابت شود مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اکنون بازنشسته است، من هم پیگیر تغییر هستم، چرا که قانون برای ما فصل‌الخطاب است.

شعارسال :زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در مورد شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل آن اظهار داشت: بر اساس آخرین استعلاماتی که تا امروز از مراجع نظارتی به دست من رسیده، مدیرعامل این شرکت مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیست.

وی افزود: اگر همین امروز هم مستندات جدیدی خلاف این استعلامات به دست من برسد، پیگیر اجرای قانون می شوم.

سعیدی در ادامه اعلام کرد که مدیرعامل فولاد مبارکه اعاده خدمت شده است اما اینکه طبق کدام قانون ایشان اعاده خدمت شده، جزئیات آن را را دستگاه‌های مربوطه می‌دانند.

وی با بیان اینکه طبق آخرین استعلامات از مراجع نظارتی، اعلام شد که ایشان بازنشسته نیست، تصریح کرد: بنده خودم پیگیر بازنشستگی بودم، اما اعلام اینکه ایشان اعاده خدمت شده است و از طرفی کلا درباره مشمولیت شرکت فولاد مبارکه در این قانون نیز بحث وجود دارد.

سعیدی مبارکه ضمن اشاره به اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل هشت هزار مسئول بود، تأکید کرد: اگر ثابت شود ایشان(مدیرعامل صندوق بازنشستگی) اکنون بازنشسته است من هم پیگیری تغییر هستم، و قانون برای من فصل الخطاب است؛ قانون مدیریت خدمات کشوری بحث سن و سنوات و شرایطی را دارد ؛مثلا طبق قانون باید ۳۰ سال سنوات "و" ۶۰ سال سن داشته باشند که طبق قانون فعل هردو مورد باید تکمیل شود که پیگیر هستیم تا" و " به "یا "اصلاح شود تا شرایط بیشتر به نفع جوانان شود .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای فارس ، تاریخ انتشار 22مرداد 98، کدخبر: 13980518000197، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین