پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: برای آماده‌سازی فدراسیون‌ها در مراحل کسب سهمیه المپیک، تاکنون چهار نوبت پرداختی داشتیم و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

شعارسال: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: برای آماده‌سازی فدراسیون‌ها در مراحل کسب سهمیه المپیک، تاکنون چهار نوبت پرداختی داشتیم و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

ژاله فرامرزیان افزود: تاکنون چهار مرحله پرداختی براساس مصوبه ستاد بازی‌ها به فدراسیون‌هایی که ورزشکاران آنها موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، انجام دادیم تا دغدغه‌ای برای هزینه‌های خود نداشته باشند و براساس مصوبه اقدام کردیم.

وی گفت: همچنین به مدیران کل در ارتباط با فعالیت هیات‌های ورزشی و ورزشکاران آنها در استان‌ها منابع قابل توجهی اختصاص دادیم تا ضمن شناسایی استعدادهای جدید خود، با توجه به منابعی که در استان‌ها و هیات‌های ورزشی تزریق می‌شود، بخشی از مشکلات خود را بتوانند برطرف کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رسانه 7 ، تاریخ انتشار24 مرداد 98، کد خبر:57011 ،www.resaneh7.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین