پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
جمیل لطف‌الله نسبی، مربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان، درخصوص اردوهای تیم ملی بیان کرد: اولین مرحله اردو تیم ملی 17 تا 28 تیر ماه برگزار شد که 12 بازیکن حضور داشتند. در حال حاضر هم از 5 مردادماه مرحله دوم اردو با 12 ورزشکار آغاز شد و تا 12 مرداد ادامه خواهد داشت. بچه‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را دنبال می‌کنند. بچه‌ها خود را برای مسابقات آسیایی اندونزی آماده می‌کنند.

شعارسال: مربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان ایران گفت: بچه‌های ایران با سیستم جدید شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو دارند.

 جمیل لطف‌الله نسبی، مربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان،  درخصوص اردوهای تیم ملی بیان کرد: اولین مرحله اردو تیم ملی 17 تا 28 تیر ماه برگزار شد که 12 بازیکن حضور داشتند. در حال حاضر هم از 5 مردادماه مرحله دوم اردو با 12 ورزشکار آغاز شد و تا 12 مرداد ادامه خواهد داشت. بچه‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را دنبال می‌کنند. بچه‌ها خود را برای مسابقات آسیایی اندونزی آماده می‌کنند.

وی در ادامه افزود: شرایط کسب سهمیه تغییر کرده، در گذشته ما از آسیای میانه سهمیه می‌گرفتیم اما الان سهمیه منطقه‌ای حذف شده و فقط 6 سهمیه به آسیا تعلق گرفته است. با توجه به این که رقابت‌های تیمی کسب سهمیه المپیک پیش از مسابقات انفرادی برگزار می‌شود، آن 16 تیمی که سهمیه تیمی می‌گیرند، 32 نفر هم به صورت انفرادی سهمیه کسب می‌کنند.

لطف‌الله نسبی عنوان کرد: بازیکنانی که از طریق تیمی سهمیه کسب می‌کنند، از رنکینگ جهانی حذف می‌شوند. از این 16 تیم، 6 قهرمانان قاره‌ها، 1 تیم میزبان و 9 تیم دیگر در یک مسابقه حذفی که در بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می‌شود، مشخص می‌شوند.

مربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان اظهار داشت: خوشبختانه تیم‌های قوی آسیایی مانند چین به عنوان قهرمان قاره و ژاپن به عنوان میزبان کنار می‌روند. کره جنوبی، هنگ کنگ و چین تایپه شانس بسیار بالایی در کسب سهمیه تیمی دارند. با این حساب بازیکنان 5 تیم برتر از رنکینگ حذف خواهند شد.

وی در پایان گفت: شانس بچه‌های ما جهت کسب 6 سهمیه انفرادی که برای آسیا در نظر گرفته شده، بیشتر است و با این سیستم بازیکنان ایران شانس بیشتری دارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 10مرداد 1398 ، کدخبر:879023 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین