پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: ارتباط از طریق شبکه ریلی و طرح‌های عمرانی و زیربنایی، رونق تولید در کشور را به همراه دارد.

شعار سال: محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان تاکید کرد: کرمانشاه، همدان، ‌آذربایجان غربی و گیلان در ۲ سال گذشته به شبکه ریلی کشور متصل شدند و تا چند ماه دیگر اتصال استان آذربایجان شرقی از مسیر میانه به بستان‌آباد به شبکه ریلی کشور برقرار می‌شود.

نوبخت تصریح کرد: دولت برای اتصال شهرکرد به مسیر ریلی اصفهان تلاش خود را با جدیت انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: تکمیل‌ بزرگراه شهرکرد بروجن لردگان خوزستان و اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای آزادسازی قطعات باقیمانده این طرح و بهره‌برداری از آن تا ۳ ماه دیگر از مصوبات این سفر محسوب می‌شود.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تامین مالی برای اجرای طرح‌های مرتبط با آب در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

وی گفت: بخشی از اهداف رونق تولید در بخش‌های مختلف را می‌توان از طریق توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی انجام داد.

نوبخت تاکید کرد: به همین منظور می‌توان بهره‌برداری از خط تولید خوراک میگو در واحد تولیدی خوراک آبزیان شهرکرد را جزو این واحدهای موثر دانست.

وی در پایان افزود: به منظور توجه به محرومان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی برای احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی روستایی در این استان صورت گرفت.

نوبخت تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت این تعداد واحد مسکونی آغاز شد و تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، به شهرکرد سفر کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 1 شهریور 98، کد خبر: 83447195، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
حجم صادرات و واردات بیشتر میشه و راحت تر صورت میگیره حتی در حوزه گردشگری ام موثرتر خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین