پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۹۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: ابَرطرح انتقال آب خزر به سمنان با همت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف توسعه استان در گام اجرایی قرار گرفته است.
شعار سال :استاندار سمنان گفت: ابَرطرح انتقال آب خزر به سمنان با همت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف توسعه استان در گام اجرایی قرار گرفته است.

 علیرضا آشناگر روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته دولت در شبستان امامزاده یحیی(ع) سمنان افزود: پیشرفت اقتصادی استان در دولت تدبیر و امید چشمگیر و غیرقابل وصف بوده است و  بیش از ۲ هزار واحد صنعتی در سمنان فعال است.

وی خاطر نشان کرد: با رفع مشکلات زیرساختی می توان برای توسعه و رونق کسب و کار در استان قدم‌های جدی‌تری برداشت و برای توسعه همه جانبه سمنان با توجه به موقعیت جغرافیایی باید تلاش بیشتری شود.

استاندار سمنان ادامه داد: رفع چالش کم‌آبی و تامین زیرساخت‌ها رویکرد اصولی دولت تدبیر و امید برای توسعه استان است و اکنون مراحل پایانی معماری و بررسی تامین منابع مالی طرح انتقال آب خزر به استان سمنان در حال انجام است.

آشناگر اضافه کرد: در گام اجرایی قرار گرفتن انتقال آب خزر به سمنان با برنامه‌ریزی اصولی و تلاش های دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شد، برآورد هزینه انتقال آب خزر به استان سمنان از محل اعتبارهای غیردولتی ۱۵۰ هزار میلیارد ریال است.

استاندار سمنان گفت: انتقال آب خزر به سمنان با ۱۵۰ هزار میلیارد ریال منابع غیردولتی پیش بینی می شود که براساس برنامه‌ریزی‌های هدفمند هرچه سریع‌تر باید این ابرطرح عمرانی و اقتصادی در گام اجرایی قرار گیرد.

آشناگر اضافه کرد: دولت اقدام‌های لازم برای توسعه سمنان با وجود مشکلات فراوان انجام داده است و با تمام توان در ادامه راه هم برای رونق اقتصادی و اشتغال استان اقدام‌های همه‌جانبه انجام می شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت واحدهای معدنی استان سمنان برای رونق اقتصادی بی‌نظیر است و با رفع مشکلات زیرساختی می توان بهره‌وری در این بخش را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

آشناگر گفت: تولید ناخالص داخلی در استان سمنان با وجود تحریم‌ها و فشارخارجی ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2شهریور1398،کد خبر:888489،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین