پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۸
علیرضا آشناگر در دیدار با اعضای بنیاد مردمی همیاری و توسعه آموزش عالی شهرستان سمنان با اشاره به تصویب طرح ملی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی، اظهار کرد: استان سمنان برای تداوم پیشرفت و توسعه چاره‌ای جز بهره‌مندی از منابع آبی نامتعارف ندارد.
شعار سال : استاندار سمنان انتقال آب به استان سمنان را ضروری دانست و گفت: اجرایی شدن این طرح بزرگ ملی بر مبنای هزینه‌های امروز به ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

علیرضا آشناگر در دیدار با اعضای بنیاد مردمی همیاری و توسعه آموزش عالی شهرستان سمنان با اشاره به تصویب طرح ملی انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی، اظهار کرد: استان سمنان برای تداوم پیشرفت و توسعه چاره‌ای جز بهره‌مندی از منابع آبی نامتعارف ندارد.

وی با بیان اینکه تامین اعتبار طرح انتقال آب از خزر به فلات مرکزی از محل اعتبارات غیر دولتی است خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این طرح بزرگ ملی بر مبنای هزینه‌های امروز به ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار سمنان با اشاره به نقش و جایگاه این استان در توسعه اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: نقش اقتصاد استان در ارتقاء سطح اقتصاد ملی نقش مهم و قابل توجهی است از همین رو باید همگی بکوشیم تا شتاب استان به سوی توسعه و پیشرفت را بیشتر کنیم.

آشناگر از کمبود آب به عنوان مهم‌ترین مانع و محدودیت استان در مسیر توسعه نام برد و گفت: تثبیت جمعیت استان منوط به تامین منابع آبی جدید است، ضمن اینکه تداوم اشتغال‌زایی و ایفای نقش استان در تامین بخشی از اشتغال کشور مستلزم اجرایی شدن طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی است.

وی از تلاش برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: پس از تصویب طرح انتقال آب در مجلس شورای اسلامی جلسات مختلفی با مسئولان کشوری به انجام رسیده و در حال حاضر در حال تدوین طرح تامین منابع مالی اجرای آن هستیم.

آشناگر از صنایع، معادن و شهرک‌های صنعتی استان به عنوان منابع سمنان جهت پیش خرید آب انتقالی از خزر به فلات مرکزی یاد کرد و افزود: پروژه انتقال آب از خزر به فلات مرکزی متعلق به همه استان است و همانگونه که در تفاهم نامه نیز ذکر شده، تمام شهرستان‌های سمنان از آن منتفع می‌شوند.

وی بر ضرورت توجه به وحدت و همبستگی بیشتر در استان تاکید و خاطرنشان کرد: استان سمنان یک‌پیکره واحد است و برای توسعه آن نیز باید نگاه همه‌جانبه داشته باشیم.

استاندار سمنان از شوراهای توسعه و بنیادهای مردمی به عنوان یکی از نقاط قوت این استان نام برد و ادامه داد: وجود شوراهای توسعه و بنیادهای مردمی در استان و فعالیت آنها در شهرستان‌های مختلف سمنان یک فرصت است.

وی از وجود این شوراها به عنوان یک محرک برای مدیران استان نام برد و گفت: فعالیت شوراهای مردمی در سطح استان نشان دهنده دغدغه و علاقمندی مردم استان به توسعه و پیشرفت استان است و همین می‌تواند محرک خوبی برای مدیران استان نیز باشد.

آشناگر در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مدیریت شهری از شورای شهر و شهرداری سمنان خواست برای زیبا سازی فضای کلی و اصلاح مبلمان شهری مرکز استان تلاش بیشتری کند.

استاندار سمنان تاکید کرد: مسئولان و مدیران استان توجه کنند که از این پس تا پروژه ای به‌صورت ۱۰۰ درصد تکمیل نشده باشد، حق افتتاح آن را ندارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:25تیر1398،کدخبر:98042513238،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
اصلا این کار درست است که انجام بشه این پروژ ها ارزش ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین