پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
محسن حاجی میرزایی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت خانه آموزش و پرورش و علی اصغر مونسان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به مجلس معرفی شدند.
شعار سال: محسن حاجی میرزایی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت خانه آموزش و پرورش و علی اصغر مونسان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به مجلس معرفی شدند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گزینه‌های پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی را که از سوی رئیس جمهور معرفی شدند اعلام کرد.

 مسعود پزشکیان که اداره بخشی از جلسه علنی امروز را برعهده داشت گفت: در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی رئیس جمهور وزاری پیشنهادی و سوابق آنها را جهت بررسی سوابق و اخذ رای به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

به گفته وی، در همین راستا محسن حاجی میرزایی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت خانه آموزش و پرورش و علی اصغر مونسان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به مجلس معرفی شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1398، کدخبر: 409963 ، www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین