پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
کارخانه داروسازی پیک دارو توسعه با مشارکت یک شرکت آلمانی در بروجرد کلنگ زنی شد.
 شعار سال:کارخانه داروسازی پیک دارو توسعه با مشارکت یک شرکت آلمانی در بروجرد کلنگ زنی شد.

 در چهارمین روز از هفته دولت کارخانه داروسازی پیک دارو توسعه با مشارکت شرکت آلمانی نیبیکان گلدن فارما در بروجرد و با حضور استاندار لرستان، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس و جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ زنی شد.

 امروز با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان واحد صنعتی پلاستیک کاران اطلس  زاگرس بروجرد افتتاح شد که برای این واحد صنعتی120 میلیارد ریال هزینه و با راه اندازی آن زمینه اشتغال 100 نفر فراهم شده است.

بهره‌برداری از شرکت بافت و رنگ ثمین بروجرد از دیگر برنامه‌های سفر استاندار لرستان به شهرستان بروجرد بود که با حضور نمایندگان مردم شهرستان بروجرد در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان انجام گرفت.

در شرکت بافت و رنگ ثمین بروجرد نیز قرار است سالانه 98 هزار عدد پشتی، بالشتک طبی و انواع لباس خواب تولید و روانه بازار مصرف شود که برای این واحد نیز 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه و زمینه اشتغال 50 نفر فراهم شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:5شهریور1398،کد خبر:2084496،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین