پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱
حسن منتظر تربتی: انتقال خطوط لوله های گاز به خانه های مردم برای ما افتخار است و قصد داریم سالی 3 هزار روستا را به شبکه گاز متصل کنیم.

شعارسال: حسن منتظر تربتی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم بهره برداری از پروژه های گازرسانی روستایی بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک استان خوزستان که با حضور فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس ، جمعی از مدیران صنعت گاز و مسئولین استانی و محلی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مساله برای ما قابل تحمل نیست و نخواهد بود بنابر این تمام تلاش خود را برای کاهش این سختی ها با گازرسانی به شهرها و روستاها به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: هفته دولت هفته ای است که ما شهیدان رجایی و با هنر را مصداق و ملاک دولتمردی و کار خود قرار داده ایم، این امر شاید به خاطر مشخصه ویژه روحیه خدمتگزاری است که آنها در آن دوران داشتند و ما نیز به تبعیت از این عزیزان باید خود را وقف خدمت به مردم کنیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: ما نیز با همین طرز تفکر،در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه‌ها قول دادیم در کمترین زمان شاهد اجرا و بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

تربتی تصریح کرد: روحیه همکاری و همیاری کارکنان گاز سبب شد این پروژه‌ها زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: امروز پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان اندیمشک و الوار گرمسیری با اجرای ۱۵۵ هزار متر شبکه و۱۴۲۰ انشعاب زمینه ساز بهره‌مندی ۲۲۰۰ خانوار از نعمت گاز شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: اگر امروز تنها از شهید رجایی یاد کنیم، بی معنی است، مگر اینکه راه و روش و منش وی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، در واقع، اگر دولت و دولت مردان ،خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود ندانند عملا درکی از دولت جمهوری اسلامی نداشته اند؛ چراکه شأن و جایگاه دولت اسلامی در این است که دولت مردان آن خدمتگزار باشند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سالی 3 هزار روستا را به شبکه گاز متصل می کنیم و امروز 72 روستای بخش الوار گرمسیری نیز طبق برنامه گازدار خواهند شد افزود: خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داده در مجموعه ای کار می کنیم که نتیجه تلاش و زحمات آن خدمتگزاری به مردم است و کالایی را به مردم می رسانیم که هم اصل آن نعمت خدادادی است و هم اینکه برای مردم آرامش و آسایش و رفاه را به همراه دارد و این برای ما مایه افتخار است که در نظامی کار می کنیم که مبنای دولت مردی آن مصداق شهید رجایی و باهنر هستند و منش آن،خدمتگزاری است.

تربتی در ادامه گفت: یک اتفاق خوب دیگری که افتاد و بسیار هم معنا دار بود این بود که در مسیری که برای افتتاح می آمدیم ساخت دو مدرسه به اتمام رسید تا آینده سازان این مرز و بوم در آن به تحصیل مشغول شوند و برای من جای خرسندی است که امروز از دو سرمایه خدادادی؛نیروی انسانی و فرزندان خوب این مملکت و نیروی انرژی گاز بتوانیم بهره برداری کنیم.

وی تصریح کرد: سرمایه نیروی انسانی و نسل جوان که به فرموده رهبر انقلاب آینده سازان کشور هستند بایستی مبنای توسعه آینده قرار بگیرد و یکی دیگر مزیت های ما به عنوان دارایی کشور بعد از نیروی انسانی بحث انرژی و گاز است که خداوند در اختیار ما قرار داده که باید قدردان این نعمات الهی باشیم و برای استفاده درست در جهت رشد و شکوفایی کشور تلاش کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته که برای کلنگ زنی این پروژه آمدیم قرار براین شد که با سرعت هرچه بیشتر انجام شود و امروز نیز شاهد آن هستیم که پروژه گاز رسانی به روستا های بخش الوار گرمسیری زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید و اگر این همکاری، همدلی و اتحاد و اعتقاد شما به اینکه این خدمت برای همه مردم هست نبود نمی توانستیم امروز با افتخار اینجا بایستیم و اعلام کنیم که پروژه به بهره برداری رسیده از این رو هم از شما و هم از عزیزانی که دست اندرکاران پروژه مذکور بودند بابت قبول این زحمت تشکر می کنم.

تربتی در پایان سخنان خود ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای همه مردم الوار گرمسیری به ارزش گاز و استفاده بهینه از آن اشاره کرد و افزود: گاز این نعمت الهی با رنج و زحمت فراوان استخراج ،فرآورش و سپس به دست شما مردم عزیز می رسد از این رو ابتدا در استفاده از گاز باید نکات ایمنی را رعایت کرده و مصرف بهینه را مد نظر داشته باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:8شهریور1398 ، کدخبر: 891733: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
در این اوضاع به هم ریخته اقتصادی شرایط روستاها بسیار مناسب تر از شهرها برای زندگی است ،مردم راهی یه جز کوچ نخواهند داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین