پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۳۲۹۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
فعالیت موسسات غیرقانونی به اسم دانشگاه پیام نور در سطح شهر باعث شد تا این دانشگاه اعلام کند با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد و داوطلبان نباید فریب خورند.

شعارسال: فعالیت موسسات غیرقانونی به اسم دانشگاه پیام نور در سطح شهر باعث شد تا این دانشگاه اعلام کند با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد و داوطلبان نباید فریب خورند.

دانشگاه پیام نور طی اطلاعیه‌های گوناگون خبر از فعالیت برخی موسسات غیرمجاز به اسم این دانشگاه را در سطح کشور داده است.

این موسسات که بدون مجوز قانونی از سوی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم هم اکنون در کشور فعالیت می‌کنند متاسفانه با راهکار‌های مختلف قصد فریب دانشجویان و داوطلبان کنکور را دارند و به اسم دانشگاه پیام نور اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و اعطای گواهینامه تحصیلی معتبر در مقابل دریافت شهریه سنگین، کرده‌اند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره این موسسسات غیرمجاز بیان کرد: این دانشگاه با هیچ موسسه‌ای قرارداد همکاری ندارد و تبلیغات این موسسات کاذب و اقدامات حقوقی از سوی دانشگاه پیام نور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است.

بهروز اظهار داشت: طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور دوره فراگیر دارای کنکور اختصاصی از سوی سازمان سنجش در آبان ماه ۹۸ با منابع مشخص و هزینه ثبت نام زیر یکصد هزار تومان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: موسساتی مانند چاوش، جامع برسام، سیمیا، خوارزمی، دانش پژوهان، فراگیر دات نت و ... هیچ مجوزی از دانشگاه پیام نور ندارند و به داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود قبل از ثبت‌نام از اعتبار موسسات و مجوز‌های آن‌ها مطلع شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار:22  شهریور 1398 ، کدخبر:789985 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا فوق دکتری از پیام دور
Germany
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
پس اینا که می گن ما تضمینی مدرک می دیم و شما کلاس هم نیاین دروغ می گن؟؟ خخخخخخخخ
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
خدا خیرتون بده بابت اطلاع‌رسانی‌تون. این هم هشدار سایت رسمی خود دانشگاه پیام نور هست: هشدار جدی به متقاضیان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور: فریب موسسات غیرمجاز تحت عنوان فراگیر پیام نور را نخورید. معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور در گفتگو با خبر رادیو جوان: با هیچ موسسه ای قرارداد همکاری نداریم. تبلیغات این موسسات کاذب است و اقدامات حقوقی از سوی دانشگاه به وزارت علوم ارسال شده است.دوره فراگیر دارای کنکور اختصاصی از طریق سازمان سنجش، با منابع مشخص و هزینه ثبت نام کمتر از یکصد هزار تومان می باشد.که صرفا در ابان ماه و از طریق سایت سازمان_سنجش می باشد. موسساتی مانند چاوش، موسسه جامع برسام، سیمیا، فراگیر پیام نور، خوارزمی، دانش پژوهان، faragir.net و غیره هیچ مجوزی از دانشگاه پیام نور ندارند. متاسفانه درحالی برخی از این موسسات با فریب افراد، اقدام به اخذ شهریه های یک و نیم تا ۱۴میلیون تومانی را می کنند که شهریه ثابت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور حدود یک میلیون تومان است که برای پذیرفته شدگان فراگیر در ترم دانش پذیری شهریه ای اخذ نمی شود. برای جلوگیری از فریب هموطنان لطفا نشر دهید. پایگاه_خبری_دانشگاه_پیام_نور

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

https://shoaresal.ir/fa/news/232923/دانشگاه-پیام-نور-با-هیچ-موسسه‌ای-قرارداد-همکاری-ندارد-فریب-نخورید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
0
ترخدا یه راهنمایی کنین پس چرا درست اطلاع رسانی نمیکنین در مورد نحوه ثبت نام دانشپذیری ارشد پیام نور
اخه شما اینجا فقط نوشتین پیام نور کنکور مجزا داره که از سایت سازمان سنجش باید ثبت نام‌ کنیم
در صورتی که من متقاضی شرکت در دوره بدون‌کنکور و دانشپذیری پیام نور هستم باید چیکار کنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین