پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۳۱۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
محمدعلی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: هزینه‌های لازم جهت انعقاد قرارداد‌های ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود.
شعار سال:معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: هزینه‌های لازم جهت انعقاد قرارداد‌های ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود.

محمدعلی کریمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، درباره قرارداد‌های ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نورگفت: دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور روند رو به رشدی در جهت ارتباط با صنعت داشته‎اند. آخرین قرارداد دانشگاه پیام نور در شهر اصفهان و به مبلغ یک میلیارد تومان بوده است.
 
کریمی ادامه داد: میزان درآمد‌های ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور با توجه به شرایط متفاوت استان‌ها متغیر است؛ بنابراین استان‌هایی که صنعتی هستند قرارداد‌های بیشتری را نسبت به استان‌های دیگر منعقد می‌کنند. اما در مجموع روند به صورت صعودی درحال حرکت است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور درباره تسهیلات اختصاص یافته به دانشگاه در جهت افزایش قرارداد‌های ارتباط با صنعت، تصریح کرد: روند کاری و مسائل اداری در حوزه قرارداد‌های ارتباط با صنعت را به میزانی زیادی تسهیل بخشیدیم تا دانشگاه‌های پیام نور بتوانند با مشکلات کمتری در این زمینه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه از سوی دانشگاه بودجه‌ای برای ارتباط با صنعت اختصاص داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تمام بودجه و هزینه‌های لازم جهت برقراری قرارداد‌های ارتباط با صنعت از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود. به طوری که دانشگاه هیچ هزینه‌ای را تامین نمی‌کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:14شهریور1398،کدخبر:789326،snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین