پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الأنبیاء(ص) گفت: پدافند هوایی امنیت تمامی بخش‌های اقتصادی کشور را تأمین می‌کند و به جرئت می‌توان گفت اگر پدافند هوایی نبود آب، نان و سوخت کشور با مشکل مواجه می‌شد.
شعارسال: امیر سرلشکر حسین حسنی‌سعدی، جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الأنبیاء(ص) در ارزیابی میزان آمادگی سامانه‌های پدافند هوایی کشورمان در دفع تهدیدات مکرر اظهار کرد: پدافند هوایی صرفاً برای زمان جنگ نیست، بلکه برای دفاع از حدود و ثغور کشور در هر زمانی است.

وی با بیان این‌که تأمین امنیت تمامی امکانات و تجهیزات کشور بر عهده پدافند هوایی است، گفت: اگر زمانی نیروی پدافند هوایی اقتدار نداشته باشد، احتمال این‌که کشور فلج شود، وجود دارد.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الأنبیاء(ص) با اشاره به این‌که پدافند هوایی کشورمان از اقتدار بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند در شروع جنگ ابتدا زیربنای اقتصادی را تخریب و سپس جنگ را با مشکل مواجه سازد؛ لذا پدافند هوایی اگر نباشد زیربناهای اقتصادی کشور در زمان شروع جنگ تخریب خواهد شد، اما سامانه‌های پدافندی با تأمین امنیت زیرساخت‌های اقتصادی و کلی کشور اجازه این کار را نمی‌دهد.

حسنی‌سعدی افزود: پدافند هوایی امنیت تمامی بخش‌های اقتصادی کشور مانند امنیت پالایشگاه‌ها را تأمین می‌کند و اگر پدافند هوایی نبود به جرئت می‌توانم بگویم که با حمله دشمن به یکی از پالایشگاه‌هایمان آب و نان و سوخت کشور با مشکل مواجه می‌شد.

وی با بیان این‌که پدافند هوایی در وضعیت بسیار به‌روز و آمادگی کامل قرار دارد، گفت: سامانه‌های پدافند هوایی فقط برای دفاع از خشکی نیست، بلکه توانایی دفاع از آب‌های کشورمان را دارد و می‌تواند امنیت کشتی‌های جنگی و غیرجنگی را تأمین کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1398 ، کدخبر: 415899 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
اگر قدرت نظامی و هوایی ایران قوی نبود قطعا تا الان آمریکا ایران و نابود کرده بود، درود بر جوانان ایرانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
خوب یکی دیگه هم میاد می گه ،آب و نان در آموزش و پرورشه.
یکی دیگه می گه در پزشکیه و .... . این خود محور بینی و خود اولویت دهی، در برنامه ریزی باعث از بین رفتن اولویت ها می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین