پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
تازه‌ترین قسمت از مجله شبانگاهی «شبِ موسیقی» یکشنبه شب ۳۱ شهریورماه به روایت مستند محمد گلریز (خواننده پیشکسوت آثار انقلابی و دفاع مقدس) از سرودهای خاطره‌انگیز می‌پردازد.
شعار سال:تازه‌ترین قسمت از مجله شبانگاهی «شبِ موسیقی» یکشنبه شب ۳۱ شهریورماه به روایت مستند محمد گلریز (خواننده پیشکسوت آثار انقلابی و دفاع مقدس) از سرودهای خاطره‌انگیز می‌پردازد.

 مجله شبانگاهی «شب موسیقی» از مجموعه «شب‌های هنر» یکشنبه شب ۳۱ شهریورماه میزبان حسین دی‌پیر (پژوهشگر و کارشناس موسیقی) می‌شود. در این برنامه رضا مهدوی با مهمان برنامه درباره محتوای موسیقی و سروده‌های دفاع مقدسی به گفتگو می‌پردازد.

روایت محمد گلریز خواننده کشورمان از ساخت موسیقی «خجسته باد این پیروزی» یکی‌دیگر از بخش‌های برنامه امشب «شب موسیقی» است که در قالب یک گزارش تولیدی پخش می‌شود.

مروری بر خبرهای حوزه موسیقی در طول هفته گذشته و پخش دو موسیقی تصویر با صدای سالار عقیلی و علیرضا افتخاری از دیگر بخش‌های این مجله تلویزیونی است.

«شب موسیقی» یکی از برنامه‌های «شب‌های هنر» است که به تهیه‌کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب‌ها ساعت ۲۳ به طور زنده، از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:31شهریور1398،کدخبر: 813110،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین