پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۷۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۷۰ تن کود شیمیایی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ساری خبر داد.

شعار سال:فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۷۰ تن کود شمیایی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ساری خبر داد.

سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران دزر گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و عزم جدی پلیس در مقابله قاطعانه با قاچاق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند عرضه کننده کود‌های شیمیایی کشاورزی قاچاق، فاقد کیفیت و استاندارد‌های لازم در ساری شدند.

سردار میرفیضی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره و خرید کود‌های شیمیایی به صورت فله از سایر استان‌های کشور آن را سایر افزودنی‌های نامرغوب مخلوط و روانه بازار می‌کردند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.

او با بیان این که متهمان کود‌های غیر مجاز را در کیسه‌هایی با آرم تجاری یکی از شرکت‌های معتبر داخلی با قیمت گزافی به فروش می‌رساندند، افزود: در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهمان ۷۰ تن کود شییمیایی قاچاق کشف شد.

او ارزش این محموله را توسط کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پس از معرفی متهمان به مرجع قضائی، کود‌های غیر مجاز کشف شده تحویل جهاد کشاورزی ساری شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:31شهریور1398،کدخبر:7078966،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین