پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه این استان به عنوان معین لرستان در سیل بهار امسال تعیین شد، گفت: ۶ هزار و ۴۷۲ تن سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب در شهرستان چگنی توزیع شد.

شعارسال: محمدرضا رضا فرح روز یکشنبه گفت: همزمان با سیل بهار امسال ساخت و تعمیر۲ هزار واحد مسکونی سیلزده لرستان به استان مرکزی واگذار شده است.

وی اظهار داشت: یک هزار واحد از این تعداد تعمیری و ۸۰۰ واحد نیز احداثی است که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی ظرف یک سال آتی عملیاتی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: این بنیاد ۲ سال گذشته نیز در ساخت منازل مسکونی مناطق زلزله زده کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب و تعدادی از روستاهای اطراف این شهر، عملیات بازسازی را انجام داده است.

رضافرح افزود: سه هزار و ۳۳ واحد در شهرستان چگنی لرستان در سیل بهار امسال خسارت دیدند.

وی اظهار داشت: ۱۵۳ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال به ۲ هزار و ۱۲۳ واحد خسارت دیده سیل اخیر در شهرستان چگنی لرستان به صورت بلاعوض کمک شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: کارشناسان در سیل اخیر شهرستان چگنی یک هزار و ۹۶۹ واحد احداثی و یک هزار و ۶۴ واحد تعمیری را شناسایی کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۹۶۴ نفر از مالکان هم برای دریافت تسهیلات با بانک های عامل عقد قرارداد بسته اند.

رضافرح افزود: تعمیر ۷۴۷ واحد، آواربرداری یک هزار و ۲۸۲ واحد، پی کنی یک هزار و ۲۲۵ واحد، اجرای فونداسیون ۹۴۱ واحد، اجرای اسکلت ۶۵۶ واحد، اجرای سقف ۴۱۰ واحد، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۲۲۰ واحد ازخدماتی است که بنیاد مسکن نقلاب اسلامی استان مرکزی به واحدهای خسارت دیده از سیل در چگنی ارایه کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 7مهر1398 ، کدخبر: 904570: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
به جای سیمان باید رایگاه خونه بسازن ، کاش مشکل فقط سیمان بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین