پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲
استاندار خراسان جنوبی گفت: ۱۵ مهرماه با حضور معاون وزیر نیرو و معاون اول رئیس جمهور در چهار شهرستان زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان چهار تفاهم‌نامه برای پیشرفت مناطق، منعقد می‌شود.استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر در تکمیل زیرساخت‌ها و کمک به مردم خدمات ارزشمندی توسط دستگاه‌های مختلف انجام شده است، گفت: اقدامات سپاه در زمینه اجتماعی، کمک به معیشت مردم، راه‌ها، آب و اشتغال روستاییان چشمگیر بوده است.معتمدیان با اشاره به تشکیل ستاد محرومیت زدایی اظهار کرد: با استفاده از مدل‌های توسعه کشور، مدل بومی توسعه خراسان‌جنوبی را طراحی کردیم تا در اشتغال قدم‌های بزرگی برداریم.

شعار سال: محمد صادق معتمدیان صبح یکشنبه در مراسم افتتاح همزمان ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی بیان کرد: خشکسالی‌های چند ساله مهاجرت‌های زیادی را در استان رقم زده و مشکلات فراوانی به بار آورده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر در تکمیل زیرساخت‌ها و کمک به مردم خدمات ارزشمندی توسط دستگاه‌های مختلف انجام شده است، گفت: اقدامات سپاه در زمینه اجتماعی، کمک به معیشت مردم، راه‌ها، آب و اشتغال روستاییان چشمگیر بوده است.

معتمدیان با اشاره به تشکیل ستاد محرومیت زدایی اظهار کرد: با استفاده از مدل‌های توسعه کشور، مدل بومی توسعه خراسان‌جنوبی را طراحی کردیم تا در اشتغال قدم‌های بزرگی برداریم.

وی ادامه داد: در شاخص‌هایی که عقب افتادگی داریم، با ظرفیت بسیج و تمام دستگاه‌ها از محرومیت خارج می‌شویم.

استاندار خراسان‌جنوبی احداث ۶ هزار کیلومتر جاده روستایی، پوشش تلفن همراه، اینترنت پرسرعت و خانه بهداشت را از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت:علی‌رغم این خدمات، خراسان‌جنوبی از نظر برخی شاخص‌ها عقب مانده که برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنیم.

برگزاری همایش ملی عشایر و روستا در خراسان جنوبی

معتمدیان از برگزاری همایش ملی روز عشایر و روستا در ۱۵ مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: آب‌رسانی به مناطق روستایی از مهم‌ترین چالش‌های استان است که برای تکمیل آن‌ها رایزنی‌هایی انجام شده است.

وی بیان کرد: در ۱۵ مهر ماه با حضور معاون نیرو و معاون اول رئیس جمهور تفاهم نامه‌ای منعقد می‌شود که طی آن با اعتبار چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مجمتع‌های آبرسانی به اتمام برسد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نگهداشت جمعیت در مناطق مرزی از نگرانی‌های جدی است، افزود: در سال جاری طرح‌هایی مانند احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین برای نگهداشت جمعیت در حال انجام است.

معتمدیان با اشاره به اینکه هزینه‌های هنگفتی در بحث زیرساخت‌ها انجام داه‌ایم، ادامه داد:تا پایان سال ۹۹ تمام روستاهای خراسان‌جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی از ایجاد هزار گلخانه در خراسان‌جنوبی تا دو سال آینده خبر داد و اظهار کرد: برای اولین بار سند جامع سازگاری با کم آبی خراسان‌جنوبی تهیه شده که در این راستا طرح‌هایی هم تعریف شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: در ۱۵ مهر در چهار شهرستان زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان چهار تفاهم‌نامه برای پیشرفت مناطق منعقد می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر ، تاریخ انتشار 7 مهر 98، کد خبر: 4731649، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین