پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۱۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در زمینه توسعه گلخانه ها در سال ۹۸ رشد خوبی را در این استان داشتیم و امیدواریم در سال ۹۹ هم شاهد افتتاح این شهرک بزرگ باشیم.

شعار سال: کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین گلخانه کشور در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه توسعه گلخانه ها در سال ۹۸ رشد خوبی را در این استان داشتیم  و امیدواریم در سال ۹۹ هم شاهد افتتاح این شهرک بزرگ باشیم.

وی افزود: توسعه کشت های گلخانه ای از اهداف و اولویت‌های دولت تدبیر و امید است به طوری که وسعت گلخانه های کشور از حدود ۸۸۰۰ هکتار در سال ۹۲ به حدود ۱۸ هزار هکتار در حال حاضر رسیده و حرکت عظیمی در جهت مدیریت آب، اشتغالزایی، صادرات و تولید خارج از فصل انجام شده است.

خاوازی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی تسهیلاتی با کارمزد ۹ درصد در مناطق برخوردار و ۷ درصد در مناطق غیربرخوردار را برای فعالین در عرصه گلخانه در نظر گرفته است.

وزیر جهاد کشاورزی با درخواست از موسسه مالی و اعتباری ملل برای کمک به فعال شدن شهرک گلخانه‌ای در شیروان، خاطر نشان کرد: از موسسه ملل می‌خواهیم با دید باز این شهرک را در شیروان افتتاح و تمام مسائل مرتبط با الگوی کشت را رعایت کند و به بحث زنجیره تولید، اشتغال‌زایی و صادرات توجه ویژه داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1399، کد خبر: 339888،www.dolat.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین