پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی مرکز آینده پژوهشی در مورد دریاچه ارومیه خبر داد.

شعارسال: عیسی کلانتری صبح جمعه در جریان سفر به آذربایجان غربی در دیدار با استاندار اظهارداشت: در آینده بسیار نزدیک مرکز آینده پژوهشی در مورد دریاچه ارومیه راه اندازی می شود که طی آن تمام مباحث علمی در خصوص آخرین وضعیت دریاچه ارومیه مورد توجه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برای این مرکز منتظر ایجاد و اتمام ساختمان مرکز آینده پژوهشی در سال آینده نخواهیم ماند و اگر نیاز باشد حتی در چادر هم کارها را شروع می کنیم.

کلانتری خاطرنشان کرد: در این مرکز مباحث مهم دریاچه، نحوه حفظ آن و نیز فعالیت های مربوط به دریاچه ارومیه با حضور کارشناسان پایش، رصد و مورد بررسی علمی قرار می گیرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در آینده این مرکز متولی اصلی دریاچه ارومیه خواهد بود گفت: در این راستا نیازمند همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی متولی و مدیریت استان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای احیای دریاچه ارومیه، مشارکت و همراهی مردم را در این زمینه نقطه قوت دانست و گفت: امروز شاهد هستیم با مشارکت مردم برنامه های احیای دریاچه ارومیه به خوبی در حال اجراست.

محمدمهدی شهریاری گفت: یکی از راه های اساسی در صیانت از منابع ملی برای نسل های آینده توجه به مباحث آینده پژوهشی است که امیدواریم راه اندازی این مرکز در خصوص دریاچه ارومیه نتایج مثبتی در پی داشته باشد.

کد خبر سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 19مهر1398 ، کدخبر: 4743213: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
زرشک طلایی خدمت دکتر کلانتری ، می گویند برای رویش موی سر مفید است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین