پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: تحریم دارو از طرف کره جنوبی به سازمان غذا و دارو را تایید نمی‌کنیم.

شعارسال: غلامحسین مهرعلیان درباره خبر تحریم صادرات دارو از کره جنوبی به ایران اظهار کرد: تنها چند قلم دارو و ماده اولیه دارویی از کره جنوبی به ایران صادر می‌شود.

او ادامه داد: درست است که آمریکا برخلاف ادعا‌های دروغین خود که دارو و تجهیزات پزشکی را تحریم نکرده است، اما در عمل شاهد تحریم دارو و تجهیزات پزشکی از طرف برخی شرکت‌های دارویی هستیم.

مهرعلیان بیان کرد: تاکنون بازخوردی از تحریم دارو از طرف کره جنوبی به سازمان غذا و دارو اعلام نشده است و این موضوع را تایید نمی‌کنیم.

این در حالی است که در برخی رسانه ها گفته شده که کره جنوبی به استناد تحریم های یک‌جانبه و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران، صادرات دارو به ایران را متوقف کرده است. در حالی که مقامات آمریکایی مکررا ادعا می‌کنند صادرات دارو و اقلام بشردوستانه به ایران ممنوع نیست؛ ظاهرا کره جنوبی بنا دارد تحریم های غیرقانونی آمریکا را فراتر از محدوده مشخص شده اعمال کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فانا، تاریخ انتشار: 21مهر1398 ، کدخبر: 22636: phana.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین